bus Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 kunnen mensen me plaatjes sturen van de boten in hest spel ze staan niet op wiki gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) Deze vraag komt me bekend voor, een paar maanden geleden werd er namelijk ook al om screens van boten uit VCS gevraagd. Toen heb ik voornamelijk screens van boten uit de andere GTA's gegeven, die ook in VCS voorkomen. Die boten zijn dus ongeveer hetzelfde als in VCS. De screens waar niks achter staat komen wel uit VCS. Hopelijk heb je er wat aan! Predator (LCS) Reefer (LCS) Speeder (LCS) Marquis Jetmax Jetski Squallo (SA) Tropic (SA) Dinghy (SA) Bewerkt: 29 maart 2007 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woetsha Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2007 Deze Squalo heb ik gevonden op google onder de naaam: gta vice city stories squalo Deze speeder heb ik gevonden op google onder de naam: gta vice city stories speeder (maar, slechte beeldkwaliteit) Deze reefer heb ik gevonden op google onder de naam: gta vice city stories reefer en de rest kon ik niet meer vinden buiten degene die M4X heeft gegeven van VCS ! Woetsha. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.