Jump to content

Windows Crasht(stop-fout)


Galiorix

Recommended Posts

Ik heb een tijdje geleden GTA Vice city gekocht voor de PC

Toen ik hem had geinstaleert en wou spelen , begon het hele spel raar te doen , alles ging veel te snel

Toen ik VC wou afsluiten , crashte me PC en starte die op nieuw op.

Toen heb ik even wat dingen verandert aan de Video-kaart instellingen , toen dee alles het oké alleen Crashte windows na een minuutje of 2 wéér :o , ik heb toen het fouten rapport verstuurt naar Microsoft en daar kwam uit dat het een "Stop-fout" was die je niet kan oplossen...:(

Weet iemand iets wat je er tegen kan doen?

P.S. hier mijn Gaming Rig:

Manufacturer: MEDIONPC

Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4200+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.2GHz

Memory: 1024MB RAM

Hard Drive: 250 GB Total

Video Card: NVIDIA GeForce 6200SE TurboCache

Monitor: Plug en Play-monitor

Sound Card: C-Media Wave Device

Speakers/Headphones: Medion 5.1 Surround

Keyboard: USB-hoofdhub

Mouse: USB-hoofdhub

Mouse Surface: Wood

Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

*Bumpybumpy*

Ik heb een tijdje VC links laten liggen maar ik kon het neit laten om hem opnieuw te spelen.

ik heb een tijdje gedacht dat het aan de temperaturen van de Processor lag die tegen de 70 graden liepen zodat hij dus afsloot , maar na een grondige schoonmaak blijft dat allemaal binnen de perken.

Als ik nu voor pakweg 1 minuutje speel , dan hoor je een drrr zeg maar , dat een geluid van een kwartseconde snel achterelkaar word afgespeeld , dan komt er een Blue Screen Of Death en is ie besig met enof andere Fysieke Geheugendump. Als fout melding komt er btw: Driver_IQL_not_Equal , wat dat ook mogen zijn.

Iemand die weet hoe dit op te lossen is?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit probleem heb ik ook(eerst niet)

Maar VC speel ik op de laptop, en sinds een tijdje begint de laptop de trillen als ik VC speel en valt de hele laptop uit.

Mischien heb jij dit probleem ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou , ik speel VC gewoon op de (desktop voor de duidelijkheid) PC en trillen doet ie dus absoluut niet :puh:

maar het is opzich best balen want GTA San Andreas en GTA III doen het gewoon goed....

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb toen het fouten rapport verstuurt naar Microsoft en daar kwam uit dat het een "Stop-fout" was die je niet kan oplossen...:(

Misschien heb je het antwoord zelf al in je eerste post gegeven? :puh:

Als je een externe HD hebt ofzo, kan je daar de belangrijke dingen opzetten en dan XP overnieuw installeren en dan kijken of ie 't doet. Als dat niet werkt, kan je het weer terugzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...