Jump to content

Lagstoot in online games. Help!


Arjen

Recommended Posts

Heb je al bij CTRL+ALT+DEL en dan Processen gekeken? Je moet daar dan ff tussen gaan kijken en als je .exes ziet die je verdacht lijken ff opzoeken via google ;) dit heeft bij mij hetzelfde probleem ook al eens opgelost. (Verschillende virusscaners etc. vonden niks) Of typ gewoon al je processen ff hier over, dan weet je zeker dat je er geen mist! :)

-Awi

Hey AwiVC, erg bedankt voor de link naar ProcessLibrary. Ik heb een aantal processoren opgezocht waarvan ik niet wist wat ze deden, maar waarvan ik wel wist dat ze niet kwaadaardig zijn. Ik ben op dit moment bezig te scannen met SpyEraser, is ie klaar, moet ik hem kopen. Dus ik ga nu met AdAware scannen en maar hopen dat die hetzelfde te pakken krijgt.

Omg echt op dit moment ben ik aan het scannen krijg ik een 'warning'. Een bestand 'minime.exe' wordt gedetecteerd (Goh ik ken Minime nog ergens anders van.. :puh:).

Misschien heeft dit geholpen. In ieder geval zeer bedankt voor de link!

edit Waarschijnlijk is de oorzaak al gevonden. Het is simpeler dan ik dacht. Mijn broertje speelt ook wel eens online games op een andere computer. Deze staat dichter bij de router. Ik vroeg hem dus of hij ook wel eens last had van lagspikes. Hij zei 'Bijna nooit..'. Waarschijnlijk ligt het dus aan de afstand van mijn zendkastje naar de router. Die moet korter zijn. Op een gegeven moment moet dat kastje zoveel informatie verzenden dat hij even vastloopt en dan weer verder gaat.

Oplossing: Ik ga een bedrading aanleggen van mijn kamer tot op de begane grond.

Bewerkt: door Arjen
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...