Agent Kellerman Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Is er een mod, of iet dergelijks, voor op de PS2 waarmee je voertuigen kunt Spawnen op willekeurige plekken? Reageren
Wecked Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Kijk even naar dit topic KLIK!!! Greetzzz Wecked!! Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Ok, ik had de zoekfunctie gebruikt maar die stond er niet bij, maar nu ik het gelezen heb, laat dan die mod voor PS2 maar zitten Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Je kunt wèl makkelijk voertuigen spawnen. Alleen het aanpassen van voertuigen is heel moeilijk. Maar met een bepaalde 'cheat disc' kun je wel gewoon originele GTA San Andreas voertuigen spawnen. Die Cheat Disc heet 'Armax'. >hier< vind je meer informatie daarover. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Kijk, dat zocht ik, Ik ga meteen kijken, bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.