Jump to content

Online Games

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand nog een leuke online game!!

Gratis en Warrock,Rakion die ken ik al!

Ik verveel me ik heb gta sa ook al uitgespeeld 100% dus kom maar op!!

Wie weet ene!??!

-Wecked! :dans:

Geplaatst:

[Runescape] In deze game bouw je een zelfgemaakt karakter op, waarmee je op gebieden zoals vechten, hout hakken en vis vangen goed kunt worden, een game dus op veel verschillende gebieden.

[second Life] Hier kun je een echte eigen tweede leven beginnen in een virtuele wereld. Je moet wel de game downloaden, maar daarna kun je, na registratie, lekker spelen.

[World of Warcraft] Dit is net zoiets als runescape, maar dan veel uitgebreider en mooier gemaakt. Helaas moet je hiervoor wel geld betalen.

Dit waren een aantal games die je kunt doen, andere mensen weten vast wel meer. ;)

Geplaatst:

Hey Wecked,

Er bestaan inderdaad veel online games in de wereld, heb er een heleboel voor je opgezocht met uitleg, hoop dus dat je er wat mee bent :)

• Runescape
    Je account hier aanmaken is gratis, je kunt hier na registratie een wereld kiezen waar je wilt inspelen. Voor Nederland is er nu ook al sinds een lange poos een paar servers. De servers krijgen daar de naam world 1, world 2 etc.
    In het begin zul je opdrachten moeten uitvoeren en pas nadat je deze allemaal gedaan hebt kom je samen met alle andere users in de grote echte wereld waar je kunt vechten met andere wezens, vanalles kunt aankopen, zelf voor je eten en vuur kunt zorgen, zelf koken, zelf vissen, zelf handellen, kortom een game in de middelleeuwen wat zeker toch bij de populairste online games hoort.
    Klik hier om runescape te bezoeken
  • Omerta
    Dit is een puur maffia spel, hoe beter je aanvallen en inbreek technieken hoe hoger je rang gaat. Daarbuiten kun je ook nog eens je aansluiten tot famillies of deze zelf stichten en vrienden met elkaar maken. Net als in het echt, dood = dood. Dat vinden veel wel een nadeel, andere vinden het dan weer net echter lijken.
    Klik hier om Omerta te bezoeken in het Nederlands
  • Club Penguin
    Zoals de titel het zegt gaat dit over Pinguins. Hier kun je vanalles doen met je Pinguin. Er zijn van allerlei leuke manieren om geld te verdienen zoals van een sneeuwglijbaan te glijden en er is daar ook nog eens een leuke petshop aan waar je als niet member zelfs een gratis hoedje kunt afhalen.
    Klik hier om Club Penguin te bezoeken
  • Second Life
    Zoals hierboven al gezegd werd, nadat je dit gedownload hebt en je geregistreert kun je hier bijna je tweede eigen leven gaan leiden. Zeker uren spelplezier aan
    Klik Hier om Second Life te bezoeken
  • HabboHotel
    Regelmatig al te zien geweest op radio en televisie, je moet zorgen dat je shockwave hebt, je registreert, zoekt een eigen username en je kunt je eigen uiterlijk kiezen en rondlopen op de virtuele wereld van habbohotel. Kun je vrienden maken, kamers maken of in de openbare ruimte chillen met je vrienden. Je kunt ook gratis kamer bouwen, voor de meubeltjes of extraatjes moet je wel betalen. Habbohotel organiseert regelmatig competities dwaardoor je wel eens kans kunt maken gratis dure meubels te winnen. Kortom net als Second Life een soort 2de eigen leven
    Klik hier om habbohotel te bezoeken

Hoop dat je er wat mee bent :)

Geplaatst:
Ja die wist ik al :clown::clown:

Ze zijn wel lol!

Ik ga zelf even zoeken~!

Greetz Wecked!

Ik denk niet dat je nog veel meer mu-on -games gaat vinden, hoor...

Geplaatst: (bewerkt)

Knight Online: moet je eerst downloaden, maar het is een gaaf spel die erg op warcraft lijkt

Gunz: een gafe online shooter, het kan alleen online en dus niet single player ( oo keerst downloaden )

Silkroad: zie knight online, alleen speelt dit zich af in china

er zijn er nog wel een paar, die post ik later wel

greetz: M.I.

Bewerkt: door Mr. Inferno
Geplaatst:

gangstar iets zoals OMerta, maar met veel meer functies.

travian :je betn baas van de een dorp en land en je bouwt je dorp tot een van de grootste steden.

tribal wars:hetzelfde als travian maar in 3D.

ogame: iets zoals travian en gangstar.

Maar kijk gerust in het Overige genre forum.Daar vind je er meer.

Geplaatst:

heb trouwens weer een nieuwe:

[Criminals] in de richting van omerta, gangstars enz

Reorganised: ook in de richting van crimi., deze heb ik samen met een vriend gemaakt :D het is een tk site:klik ik heet Lilsmoke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...