Jump to content

IV Trailer Onderzoek

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik denk niet dat het bij new york blijft , ik hoop/denk dat ze andere delen van amrika er ook in stoppen bijv texas ofzo, miss gaat hij nog wel naar rusland , het zou saai zijn als ze het alleen bij de new york lieten

dan vraag ik me toch af waarom ze alleen delen van NYC lieten zien in de trailer??

Mochten er andere steden in zitten dan zie ik het al helemaal voor me...

{STILTE}

R* kondigt een nieuwe trailer aan. En ja hoor, op het moment dat hij uitkomt (middernacht) zitten wij allemaal achter ons pc'tje. En om middernacht.... is de server van R* op hol geslagen.

{STILTE}

Dan, een uurtje later, doet de server het weer, en het hele forum kijkt weer. De afspeelknop wordt massaal ingedrukt en... Zwart. Dan, uit het niets, verschijnt het GTAIV logo. Het verdwijnt met een geheimzinnig achtergrond geluid... en dan...

{Pijnlijke stilte}

Hoor je de branding, en plotseling zie je een prachtig strand voor je. Je vliegt (de camera) over het strand naar de hotels in de verte, over het water, door de stad, en bij het vliegveld bij een bord met 'Welcome to Vice City'.

En dan speelt er een lekker tropisch liedje af, zie je de hoofdpersoon in zwembroek, in een zwembad. Hij zegt: "Life is complicated. I killed, smuggled, sold and worked. Perhaps here, things will be different." En je ziet hem het er lekker van nemen. Dan zie je de spyline van Vice City, en als je de eerste trailer niet had gezien zou je nooit denken dat hegt zich ook nog zou afspelen in Liberty City.

{Stilte, verstoord met "Vertel meer, vertel meer!"}

Het moraal van dit verhaal? Misschien laten ze in elke trailer wel een heel andere stad zien waarin het zich afspeelt

Maar misschien ook niet.... ^_^

haha prachtig verhaal man :dans::D:klap:

• Reacties 629
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Only GrandTheftAuto

36

• gtamick

30

• Pennywise The Clown

26

• DonLeone

26

Geplaatst:
Ik denk niet dat het bij new york blijft , ik hoop/denk dat ze andere delen van amrika er ook in stoppen bijv texas ofzo, miss gaat hij nog wel naar rusland , het zou saai zijn als ze het alleen bij de new york lieten

hey,

ik denk dat ze het ook wel bij NYC gaan laten, maar indien dit zo mag zijn ben ik er vrijwel zeker van dat de wereld enorm interactief zal zijn bv. dat je in een groot aantal gebouwen kan gaan, ....

Geplaatst:

dan vraag ik me toch af waarom ze alleen delen van NYC lieten zien in de trailer??

Heb je in de SA trailer stukken uit Las Vegas/Las Venturas gezien? Nee, die zaten daar niet in. Maar het zat wel in het spel. Dus dat wil helemaal niets zeggen..

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je in de SA trailer stukken uit Las Vegas/Las Venturas gezien? Nee, die zaten daar niet in. Maar het zat wel in het spel. Dus dat wil helemaal niets zeggen..

Ik weet niet welke trailer van GTA San Andreas jij hebt gezien, maar er zitten wel degenlijk fragmenten van Las Venturas in.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown

Ik heb een kleine Easter Egg gevonden, zie deze afbeelding. Inderdaad, 'Heart Stopper', een sneer naar het ongezonde eetgedrag van sommige Amerikanen. Kan iemand verder zien wat de vrouw op de voorgrond voor roods in haar handen heeft? Ik dacht eerst aan een appel, maar dat zal het wel niet zijn :$

Trouwens, op de achtergrond zie je een groot bord onder de letters 'MeTV Theater'. Dat bord verandert steeds van kleur. De ene keer is het blauw, dan paars, dan weer roze, dan is het geel en daarna weer blauw. Op het bord staat de tekst 'All about me', wat een klein grapje is als je bedenkt dat de titel van het theater 'MeTV Theater' is.

EDIT2: Is iemand op dit punt van het filmpje dat gebouw helemaal links al opgevallen? En dan die poster met die agenten erboven? Ik zat net wat rond te neuzen en toen viel 't me ineens op.

Bewerkt: door Piet-Herr

Ik weet niet welke trailer van GTA San Andreas jij hebt gezien, maar er zitten wel degenlijk fragmenten van Las Venturas.

Er zijn meerdere trailers van SA, en ik bedoel de 1e.

Bewerkt: door DonLeone
Geplaatst:
CESAR!!!!!!!!!! :dans::dans::dans:
Stop met spammen man! Het slaat helemaal nergens op waar je nu mee bezig bent, dit is een discussie dit is niet een noem ''een personage die niks met GTA IV te maken heeft topic''. Laat ik het nog één maal zeggen. Cesar heeft geen enkele overeenkomst met de oost-Europese hoofdrol speler uit GTA IV. Het begint zo langzamerhand echt irritant te worden, dat vergelijken van Cesar en de hoofdrolspeler uit GTA IV.

@ Piet Herr: Die waren inderdaad al bekend, ik ben nu bezig met de beschrijvingen van elk shot. Dus in één dezer dagen zal de hoofdpost zo goed als compleet zijn, en dan kunnen we hier alleen nog maar dingen posten die nog niet gevonden zijn, zodat we een complete hoofdpost krijgen die ook nog eens klopt, omdat wij elkaar controleren.

Vergeet niet dat in de eerste trailer van GTA San Andreas ook alleen maar Los Santos getoond werd. Ik neem aan dat er in totaal zo'n 3 à 4 trailers van GTA IV zullen gaan verschijnen, wie weet krijgen we wel meer te zien dan alleen maar een stad gebaseerd op New York in GTA IV. ^_^

Edit @ DJ-TQM hierboven: Ik zou maar oppassen hoor, dadelijk laat SummerBase je het nog eens flink heet onder de voeten worden! :D Maar dan nog is het onzin dat de hoofdrolspeler van GTA IV Cesar is, en als jij het wel wilt geloven: prima, maar nu weten we het zo onderhand wel.

Bewerkt: door Pietje II

Het biermerk 'Logger" zit er ook in.

@hieronder: Cesar komt er niet in..............

Bewerkt: door blokcement
Geplaatst:
waar zie jij dat dan??

Nergens. Hij lult maar wat ;) Hij denkt dat Cesar de hoofdpersoon word, wat natuurlijk complete onzin is.

Kijk eens in de hoofdpost, daar stond dat van Logger bier al :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...