gtarocks Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 ik had die t-bone al vermoord maar daarna moet ik ryder tog vermoorden maar dan vaar ik achter hem aan en dan probeer ik hem van uit mijn boot neer te schieten maar dat lukt telkens niet . met wat voor geweer kan ik hem het beste neerschieten ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Ik heb bij die missie een sniper rifle gebruikt. Je kan ook een rocket launger(ofzo iets) gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 ik ging naast hem varen en schoot ik hem neer met een SMG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Ik heb de boot gewoon op de kop gegooit :lol: Je moet er keihard tegen aan botsen , tenminste , dat werkte bij mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Ik ging naast hem varen en schoot z'n boot kapot met die micro SMG :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 ik vaarde naast hem en schoot met een rocket launger op hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtarocks Geplaatst: 30 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 ik vaarde egt heel lang achter hem aan en toen stopte die opeens met vaaren toen sprong ik in zijn boot en knalde hem neer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.