Blue Yoshi 97 Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Elke keer als ik m'n lievelingsmissie Just Business voltooi, dan in de laatste cutscene gaat Big Smoke van de motor af, dan kruipt CJ opeens achter het stuur en nadat Big Smoke klaar is met praten slaat hij CJ van de motor af en loopt m'n game vast. Elke keer als ik de missie High Stakes Low Rider doe, dan rijdt Cesar Vialpando (uit zichzelf) heel roekeloos, en valt ALTIJD van de brug af, en dan OF z'n wagen kiepert ondersteboven waarna hij en de nogal misvormde Kendl eruit rennen en m'n game crasht, OF z'n wagen kiepert niet maar hij blijft voor de rest van z'n leven tegen een paal aanrijden Nog een (laatste) voorbeeld (uiteindelijk wel gehaald): In de missies Guns and AK's in zo'n cutscene dat Big Smoke zo'n fles wilt neerschieten gaat Emmet op een of andere manier vlak voor BS staan, waardoor hij Emmet op de grond smijt, en zonder dat hij de fles geraakt heeft loopt ie te lullen dat ie zo goed is. En ook vaak nadat Emmet heeft gezegd van You making me so proud blabla dan gaat ie mij opeens in elkaar slaan en begint de volgende cutscene niet meer. Dit waren slechts voorbeelden maar to the point: Ik vind dit echt heel weird, gebeurt dit bij jullie ook vaak? Dit gebeurt in heel veel missies, dit waren slechts grappige voorbeelden. -Ik gebruik geen mods (Behalve NL mod...maar dat heeft er toch nix mee te maken?) -Ik rekruteer ze niet in de missie Guns and AK's (wat de zelfde gevolgen heeft) -Ik beuk CV niet van de weg af, raak hem geeneens aan -In Just Business doe ik ook niks raars Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Had je dit ook al voor de NL mod? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Had je dit ook al voor de NL mod? yep...Heb ook geen Riotcheat aanstaan, wat ik bij 1 van m'n eerste games wel had, maar toen ontplofte Big Smoke's car steeds Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) Meestal komen deze bugs/glitches voor als er een probleem is met de Main.scm. Ik upload de mijne (V1.1) wel even voor je. (Helaas is mijn uploadruimte te klein - vroeger was het toch 5mb? - , Dus wacht nog vijf minuten) Deze plaats je in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script Maak wel een back-up van het originele bestand, voor het geval het niet werkt. Edit: Download (Main.scm => Main.zip) Ik heb er een ZIP van gemaakt, omdat sommige mensen nogal problemen hebben met RAR's. Bewerkt: 30 maart 2007 door Big Boss Reageren
GTA_XP Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Het enige manier om alles goed te laten verlopen is opnieuw installeren. Dan zijn alle 'fouten' verdwenen. Het kan ook zijn dat je het spel iligaal hebt, als dat zo is heeft iemand degene die het spel heeft laten delen met alle mensen stiekem main.scm veranderdt waardoor je niet verder kan. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Het enige manier om alles goed te laten verlopen is opnieuw installeren.Dan zijn alle 'fouten' verdwenen. Het kan ook zijn dat je het spel iligaal hebt, als dat zo is heeft iemand degene die het spel heeft laten delen met alle mensen stiekem main.scm veranderdt waardoor je niet verder kan. Als je alles opnieuw installeerd, kopieer je savegames dan even. Die moeten normaal blijven werken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.