Jump to content

Oude Gta's vergeten ?


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Nu dat we de Trailer hebben gezien .. zien we groote verschillen tussen GTA IV en oude Gta's ..

De oude Gta's zijn een beetje getekent en zo .. en Gta IV is veel echter !

Maar als we GTA IV hebben zullen we dan nog wel die oude Gta's gaan spelen ?

Ik denk dat ik nog wel die oude gta's zal gaan spelen !

Wat doen jullie ? :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    6

  • DJ Vincento

    2

  • mathi

    2

  • Dead-Dodo

    1

Tuurlijk, GTA 3 Liberty City speel ik nog wel eens, alleen de storyline want voor de rest is ie een beetje saai, en Vice City is ook nog steeds goed. San Andreas is ook erg vet. Rockstar overtreft zich elk GTAdeel maar dat betekent niet dat ik de oude GTA's uit het oog zal verliezen. De graphics interesseren mij ook niet echt zolang het er maar normaal duidelijk uitziet met een goede Draw

Distance.

Bewerkt: door Squidward
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk vergeet ik de andere GTA's niet! Ik speel bijv. GTA III ook nog zeer regelmatig omdat het gewoon goede games zijn! Maar ik zal zodra GTA IV uit is toch het meest GTA IV spelen :) .

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Nostalgie. Ik zal ze altijd blijven spelen. IV meer, maar de oude GTA's uit de GTA III-era die er voor de PC zijn zal ik altijd wel eens blijven spelen.

Er zijn toch nu ook nog mensen die GTA 1 en GTA 2 spelen? Waarom niet die anderen?

Link to comment
Delen op andere websites

De oude Gta's zou ik nooit vergeten. Ik heb Gta 3, Vice City en San Andreas echt veel gespeeld. En nu speel ik ze nog. Als Gta 4 uitkomt voor PC, speel ik die het meest. Maar de andere gta's vergeten doe ik nooit! Gta 4 ever!

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

De oude Gta's zou ik nooit vergeten. Ik heb Gta 3, Vice City en San Andreas echt veel gespeeld. En nu speel ik ze nooit. Als Gta 4 uitkomt voor PC, speel ik die het meest. Maar de andere gta's vergeten doe ik nooit! Gta 4 ever!

das waar, ik speel ze allemaal door elkaar naar gelang ik er zin in heb: gta2,gta3, vice city, san andreas

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet.Eerst ga ik dat de hele tijd dat spel gamen maar daarna ga ik weer Gta San Andreas spelen ofzo.Maar daarna zal ik nooit meer LCS doen denk ik

Zo denk ik er nu dus ook over !

Link to comment
Delen op andere websites

De oude GTA's blijven nog altijd zeer goed!

GTA IV zal wel beter zijn, maar de oude gaan niet vergeten worden.

Grand Theft Auto, GTA2, GTA Londen 1969 en GTA Londen 1961 worden ook al wat minder gespeeld, maar vele spelen het wel nog.

Volgens mij zal je nog 10 jaar mogen wachten voor GTA III uitgestorven is.

20 jaar voor GTA Vice City uitgestorven is.

En 30 jaar voor GTA San Andreas uitgestorven is.

En dan zal het nog altijd gespeeld worden!

Link to comment
Delen op andere websites

GTA 3 zal altijd mijn favoriet blijven, en als er geen platteland bij GTA4 zit, zal ik ook nog regelmatig in San Andreas te vinden zijn om over boswegen te scheuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...