Jump to content

Oude Gta's vergeten ?


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

De oude GTA's blijven nog altijd zeer goed!

GTA IV zal wel beter zijn, maar de oude gaan niet vergeten worden.

Grand Theft Auto, GTA2, GTA Londen 1969 en GTA Londen 1961 worden ook al wat minder gespeeld, maar vele spelen het wel nog.

Volgens mij zal je nog 10 jaar mogen wachten voor GTA III uitgestorven is.

20 jaar voor GTA Vice City uitgestorven is.

En 30 jaar voor GTA San Andreas uitgestorven is.

En dan zal het nog altijd gespeeld worden!

30 jaar is wel heel erg veel denk je niet ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    6

  • DJ Vincento

    2

  • mathi

    2

  • Dead-Dodo

    1

Nadat SA een tijdje begon te vervelen. (te vaak [uit]gespeeld)

Haalde ik Vice City onder het stof vandaan.Hetzelfde geld voor GTA 3 (al verveelde die wat vlugger).

GTA 2 en de eerdere delen speel ik niet meer dus... hoe nieuwer de games hoe vlugger ik ze speel.Dus wellicht speel ik SA nog wel eens maar ouder dan dat...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben met Vice City begonnen bij een kameraadje omdat die makkelijker zou zijn, hij had ook GTA3, maar die was moeilijker volgens hem (Ik had speelde in die tijd alleen maar racing games, en waren vechtgames toch wel ff wat nieuws. Later heb ik welleens GTA3 gespeeld bij hem, maar ik vond Vice City toen leuker.

Maar toen ik eindelijk een 'echte' computer had, kon ik zelf GTA kopen. Ik heb toen als eerst GTA3 gekocht, later VC en daarna SA. En ik moet zeggen dat ik GTA3 toch de leukste vind, terwijl ik er eerst niet zo enthousiast over was. Ik heb GTA3 gister weer geinstalleerd, en het pakt me weer na het een paar maand niet gespeeld te hebben. En ik denk dat geen 1 GTA tegen gta3 op kan, tenminste, voor mij niet. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk, GTA 3 Liberty City speel ik nog wel eens, alleen de storyline want voor de rest is ie een beetje saai, en Vice City is ook nog steeds goed. San Andreas is ook erg vet. Rockstar overtreft zich elk GTAdeel maar dat betekent niet dat ik de oude GTA's uit het oog zal verliezen. De graphics interesseren mij ook niet echt zolang het er maar normaal duidelijk uitziet met een goede Draw

Distance.

natuurlijk blijft iedereen de oude GTA's spele het spel is zo verslavend dat je het echt niet gaat vervelen hoor... allee dat is dan tog wat ik er van vindt.. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

wie geen GTA4 heeft zal San Andreas blijven spelen.

wie wel GTA4 heeft zal San Andreas snel vergeten

zo is het en zo blijft het. vele zeggen ''IK BLIJF TROUW AAN SAN ANDREAS'' maar als ze GTA4 hebben zijn ze dit zeer snel vergeten en zullen ze het messchien 1x per 2 maanden spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet bijna wel cker .. dat je naa 1 jaar dat GTA IV uit is dat je dan bijna helemaal geen oude gta's meer speelt ..

Want je gaat tog ook geen fifa 04 of fifa 05 spelen in 2007 of wel dan ? :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk zal ik de oude GTA's blijven spelen :Y Vandaag de dag spelen nog steeds mensen de Top-Down View GTA games dus waarom niet deze? Ook is het zo als je een spel lang niet meer gespeeld hebt, een half jaar ofzo, dat je het

spel weer leuk begint te vinden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk zal ik de oude GTA's blijven spelen :Y Vandaag de dag spelen nog steeds mensen de Top-Down View GTA games dus waarom niet deze? Ook is het zo als je een spel lang niet meer gespeeld hebt, een half jaar ofzo, dat je het

spel weer leuk begint te vinden :Y

Ik heb Vice City uitgespeeld .. maar nu vind ik er niet zo veel meer aan !

GTA III en Vice City beginnen tog wel te vervelen ! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

ik blijf gewoon oude GTA`s spellen. Zijn geweldige spellen

en die vergeet ik echt niet zomaar. Ik speel zelfs nog GTA

london terwijl er al bijna 5 jaar lang 3d versies zijn

En ik denk niet dat ik GTA IV ooit zal spellen want die PS3 is

wel erg duur. Mischien voor de computer als die het eens een keer doet.

:bonk::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben eerlijk: als ik eenmaal genoeg $$poen$$ bij elkaar heb voor de xbox360 of ps3, en ik speel voor het eerst GTA IV, ben ik SA geheel vergeten. ik weet zeker dat IV mij jaren zoet gaat houden, net als SA dat ook heeft gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...