Jump to content

GTA IV Trailer op de PSP zetten


DenkaanHenk

Recommended Posts

In de Root van je PlayStation Portable (de Root is de eerste map waarin je terecht komt als je je PSP met je PC aansluit) staat een map genaamd 'MP_ROOT'. Mocht 'MP_ROOT' er niet staan, dan moet je deze map gewoon even aanmaken. Als het goed is staan daar dan twee mappen in, genaamd '100MNV01' en '101ANV01' (indien deze er niet staan, dan moet je ze ook even aanmaken). Als je de GTA IV-trailer in hoge kwaliteit af wilt laten spelen, dan moet je het .MP4-bestandje dat je gedownload hebt in de map '100MNV01' plaatsen. Wil je het filmpje in een iets lagere kwaliteit (maar ruimtebesparender) bekijken, plaats dan het andere bestandje wat je gedownload hebt in de map '101ANV01'. Vervolgens kun je het filmpje bekijken onder het menu 'Video' op je PSP. Veel plezier verder! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ha die DenkaanHenk zal ik jouw daar eens bij helpen? Download het PSP pakketje van de officiële site af en zet de bestanden op het bureuablad. Kopieer de bestanden en open via de USB kabel de PRO DUO kaart. Ga naar de map MP_ROOT "(...\MP_ROOT)". Als deze nog niet bestaat kun je hem gewoon handmatig aanmaken. Ga dan in de map 100MNV01 "(...\MP_ROOT\100MNV01)". Mocht deze map ook niet bestaan dan kun je deze handmatig aanmaken. Dan zou het moeten werken, ik hoop dat ik je voldoende geholpen heb. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt maar toch is het niet gelukt. Ik heb echt alles geprobeerd. Ik zie nog geen filmpje op me PSP. Hoe kan dat? Ik wil hem zo graag op me PSP hebben.

>>> Door Joriz: Gelieve niet te vloeken. Alles staat ook duidelijk uitgelegd in het boekje wat bij je PSP zit<<<

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Denk eraan dat je alleen mp4 of Mpeg 4 erop kan zetten! Je kan het bestand omzetten naar Mp4 met PSP video 9 . Hier kan je PSP video 9 downloaden: http://www.pspvideo9.com/Download/. Vaak heb je PSP video 9 wel nodig om video's erop te zetten, ondanks dat je als MP4 hebt. Ik zal als ik jou was PSP video downloaden. Het is helemaal gratis!

Als je firmware 3 of hoger hebt, is er een andere manier om video's erop te zetten. Maar dat weet ik niet, want ik heb firmware 2.8.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

ik heb een psp slim&lite en ik heb firmware 3.71. kan ik gewoon via psp video 9 filmpjes op mn psp zetten? of andere manier. en ehhr moet ik persee een usb hebben of kan ik het gewoon via een stick doen of een lezer

alvast bedankt voor de gene die me kan helpen^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...