Dastard Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 Ik zat op youtube te kijken naar gta2 intro movie en toen claude in de witte pony zat(auto) en toen die zaibatsu gast op de pc zat zag je speeds zyn profiel en er stond op:Claude Speed?!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aeroplane Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 Ik zat op youtube te kijken naar gta2 intro movie en toen claude in de witte pony zat(auto) en toen die zaibatsu gast op de pc zat zag je speeds zyn profiel en er stond op:Claude Speed?!!! Ja en .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 Ik zat op youtube te kijken naar gta2 intro movie en toen claude in de witte pony zat(auto) en toen die zaibatsu gast op de pc zat zag je speeds zyn profiel en er stond op:Claude Speed?!!! Ja en .. Ja wat heeft het er mee te maken als ik vragen mag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 Klopt, het hoofdpersonage van GTA2 heeft dezelfde voornaam als die van GTA III. Echter, er gaan geruchten dat het hetzelfde hoofdpersonage is, aangezien ze erg veel overeenkomsten met elkaar vormen. Zo kun je onderaan deze pagina enkele voor- en tegenargumenten zien, waaruit je dus kunt constateren dat Claude (uit GTA III) en Claude Speed (uit GTA2) veel overeenkomsten met elkaar vormen. Of ze daadwerkelijk hetzelfde persoon zijn, is niet bekend.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 Ik zat op youtube te kijken naar gta2 intro movie en toen claude in de witte pony zat(auto) en toen die zaibatsu gast op de pc zat zag je speeds zyn profiel en er stond op:Claude Speed?!!! Ja en .. Ja wat heeft het er mee te maken als ik vragen mag check Bling's zyn post. THX Bling ik dacht dat jullie dat niuet wisten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.