Jump to content

Claude Speed


Dastard

Recommended Posts

Ik zat op youtube te kijken naar gta2 intro movie en toen claude in de witte pony zat(auto) en toen die zaibatsu gast op de pc zat zag je speeds zyn profiel en er stond op:Claude Speed?!!!

Ja en .. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat op youtube te kijken naar gta2 intro movie en toen claude in de witte pony zat(auto) en toen die zaibatsu gast op de pc zat zag je speeds zyn profiel en er stond op:Claude Speed?!!!

Ja en .. :)

Ja wat heeft het er mee te maken als ik vragen mag :?

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, het hoofdpersonage van GTA2 heeft dezelfde voornaam als die van GTA III. Echter, er gaan geruchten dat het hetzelfde hoofdpersonage is, aangezien ze erg veel overeenkomsten met elkaar vormen. Zo kun je onderaan deze pagina enkele voor- en tegenargumenten zien, waaruit je dus kunt constateren dat Claude (uit GTA III) en Claude Speed (uit GTA2) veel overeenkomsten met elkaar vormen. Of ze daadwerkelijk hetzelfde persoon zijn, is niet bekend..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat op youtube te kijken naar gta2 intro movie en toen claude in de witte pony zat(auto) en toen die zaibatsu gast op de pc zat zag je speeds zyn profiel en er stond op:Claude Speed?!!!

Ja en .. :)

Ja wat heeft het er mee te maken als ik vragen mag :?

check Bling's zyn post.

THX Bling :) ik dacht dat jullie dat niuet wisten...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...