Thomaatje Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Ik heb problemen om een missie uit te spelen dus wou ik een savegame file downloaden maar die zijn allemaal versie 2. Ik heb versie 1. Is er ergens een update dat ik kan doen om versie 2 te krijgen? Heb overal gezocht maar niet gevonden Alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) Ik heb problemen om een missie uit te spelen dus wou ik een savegame file downloaden maar die zijn allemaal versie 2. Ik heb versie 1.Is er ergens een update dat ik kan doen om versie 2 te krijgen? Heb overal gezocht maar niet gevonden Alvast bedankt Misschien heb je nog niet goed genoeg gekeken, want in dit opic kan je V1 savegames downloaden. Mocht je nog wel V2 willen dan heb je de 'Main.scm' en de 'Script.img' nodig van V2. Deze plaats je dan in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' De bestanden zitten in mijn bijlagen, mocht je ze nodig hebben. Maak overigens dan wel even een back-up van de bestanden die je gaat overschrijden, die van V1 dus. V2 files: http://rapidshare.com/files/23514006/Versie_2_Files.rar.html Bewerkt: 30 maart 2007 door -Matthijs- Reageren
Thomaatje Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Thx En dat V1 topic heb ik over het oog gezien... bedankt Ik heb dus die 3 files in m'n script gezet en die bestaande 2 ergens op m'n pc bewaard. Normaal zou het gaan hé? Maar wanneer ik m'n game loadde geeft hij een error. Die game is V1. Moet ik héél opnieuw beginnen om met versie 2 te spelen? >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd .<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Ik heb dus die 3 files in m'n script gezet en die bestaande 2 ergens op m'n pc bewaard.Normaal zou het gaan hé? Maar wanneer ik m'n game loadde geeft hij een error. Die game is V1. Moet ik héél opnieuw beginnen om met versie 2 te spelen? Logisch dat een savegame van V1 het nu doet, aangezien je net V2 hebt geïnstalleerd. V1 savegames zullen het alleen doen met V1 bestanden en voor V2 geldt hetzelfde. Wat je moet doen is het volgende; of je download savegames voor V2 uit dit topic. Of je haalt de V2 bestanden weer weg, en je zet de bestanden van V1 er neer. Ik hoop dat je van die V1 bestanden een back-up hebt gemaakt, anders heb ik ze hier ngo voor je. Mocht je die bestanden downloaden, zet ze dan wederom in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' V1 bestanden: http://rapidshare.com/files/23520177/V1_files.rar.html Reageren
Thomaatje Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 In orde, ik blijf bij v1 Er is wrs bijna geen verschil met V1 en V2 zeker? Bedankt hé Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Er is wrs bijna geen verschil met V1 en V2 zeker? Er zit één groot verschil tussen. V1 bied je namelijk de mogelijkheid om te kunnen modden. Dat betekent dus dat je bijvoorbeeld andere, nieuwe voertuigen kan installeren. Natuurlijk heb je nog veel meer categorieën mods naast voertuigen, denk aan nieuwe eilanden en dergelijke. Daarnaast kun je met V1 ook ‘MTA’ en ‘SA-MP’ spelen. Dit zijn twee multiplayer modificaties waarmee je op het internet kan spelen. Bij V2 zijn deze mogelijkheden uitgesloten. Het enige voordeel van V2 is dat er meerdere bugs uit het spel zijn gehaald, natuurlijk is het dan meer dan logisch dat je bij V1 blijft. Voor de rest zitten er geen schrikbarende verschillen in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.