Rivel Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Hallo allemaal! Wat vinden jullie? Rate's and comment's zijn welkom Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 ziet er wel mooi uit, maar was er ook al niet zown een met een doorzichtige IV? die vond ik mooier omdta je dat die witte randjes minder goed ziet bij de IV aan de buitenkant. Voor de rest zijn het niet echt gekke dingen. 7/10 Reageren
.Djanick Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 ben het eens met plantenbak vind hem te makkelijk 6/10 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 ziet er wel mooi uit, maar was er ook al niet zown een met een doorzichtige IV?die vond ik mooier omdta je dat die witte randjes minder goed ziet bij de IV aan de buitenkant. Voor de rest zijn het niet echt gekke dingen. 7/10 Inderdaad, en wel deze hier onder mij. Ontoppic: De tekst is er te veel op geplakt en er zitten geen enkele effecten aan... 5/10 Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Ik vind hem mooi gemaakt, hij past goed bij de GTAIV-sfeer. 87/100 . Bewerkt: 1 april 2007 door brbgtaplayer Reageren
EXIT Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 ziet er wel mooi uit, maar was er ook al niet zown een met een doorzichtige IV?die vond ik mooier omdta je dat die witte randjes minder goed ziet bij de IV aan de buitenkant. Voor de rest zijn het niet echt gekke dingen. 7/10 ook ben ik het met je eens bloempot, euhm plantenbak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.