Jump to content

Zal de naam van "GtaIV" nog veranderd worden?

Zal de naam van "GtaIV" nog veranderd worden?  

57 leden hebben gestemd

1. 1. Zal de naam van "GtaIV" nog veranderd worden?

• Nee, het blijft "GtaIV"
      46
    • Ja, <post reply>
      10

Recommended Posts

Geplaatst:

Aangezien ik onderhand behoorlijk aan het twijfelen ben of de titel nog veranderd gaat worden in "Gta: New York" of iets dergelijks, hier een topic daarover.

Denk jij dat de naam van GtaIV nog veranderd zal worden? Stem in de poll, als je "Ja," kiest, post dan in een reply in welke naam "GtaIV" veranderd zal worden volgens jou.

Geplaatst:

Aan de ene kant wel en aan de andre niet

Waarom wel:Omdat het gewoon leuker en spannender lijkt voor de fans

Waarom niet:Omdat het denk ik weer een nieuwe storyline wordt en daaroma Gta 4 net als 3 2 en 1

Geplaatst:

nee zeker niet

alles is al vast gesteld ook de namen dus

voor consoles

GTA IV

GTA V

GTA VI

psp:

GTA bogota

GTA sin city

GTA tokyo

dit staat allemaal al vastegesteld

Geplaatst: (bewerkt)

ik denk dat de naam wordt veranderd in de Gta New york City

Maar wel een nieuwe story line , is wel het vetst , anders wordt dit zo uitgemolken

Bewerkt: door Teun SA
Geplaatst:

Nee ik denk het niet. Rockstar zal dan de orginele site moeten veranderen. En ook moet de naam in de winkels veranderd worden. Op bol.com of Amazon staat Gta 4 al op. Als je de naam oppeens gaat veranderen, kan dat voor flinke verwarring zorgen!

Geplaatst:

misschien is dat juist de grap , haha nee daar heb je wel ee puntje in.

maar ik hoop dat ze een nieuwe naam bedenken ik vind gta 4 zo saaaaai :zz:

Geplaatst:
Nee ik denk het niet. Rockstar zal dan de orginele site moeten veranderen. En ook moet de naam in de winkels veranderd worden. Op bol.com of Amazon staat Gta 4 al op. Als je de naam oppeens gaat veranderen, kan dat voor flinke verwarring zorgen!

hier heb je wel heeel erg gelijk in en gta IV staat echt bijna overal op de hele wereld dus dan wordt het gewoon een gekkehuis :puh:

Geplaatst:

ik denk dat het zo blijft omdat gta vc en sa een trilogie was in verschillende steden.

Begon trouwens bij GTA 3

Geplaatst:
nee zeker niet

voor consoles

GTA IV

GTA V

GTA VI

psp:

GTA bogota

GTA sin city

GTA tokyo

Met vastgesteld bedoel jij dat R* die namen al heeft gelicenseerd. R* kennende hebben ze dit wss expres gedaan in de hoop dat mensen erachter komen en dit soort dingen gaan speculeren

misschien is dat juist de grap , haha nee daar heb je wel ee puntje in.

maar ik hoop dat ze een nieuwe naam bedenken ik vind gta 4 zo saaaaai :zz:

Dan moet je t GTA IV noemen, ziet er al veel vetter uit. En dat GrandTheftAutoIV logo ziet er vet geil uit btw...

Geplaatst:

dat 4 is natuurlijk niet uit de lucht gegrepen he. Ze kunnen het moeilijk GTA 2 of GTA 7 noemen

Geplaatst:

100% Zeker dat men de naam niet meer zal veranderen.Voorgaande games was het ook niet het geval toen de website al gemaakt was.

Punt 2 is natuurlijk dat een GTA IV ineens in GTA New York veranderen alleen maar verwarrend werkt.

Geplaatst:

Ik denk dat het gewoon GTA IV zal blijven !

Waarom .. omdat op 9 maart 2006 al GTA IV plaatje stond .. !

Geplaatst:

Ik denk ook dat het GTA IV gaat blijven want, bij GTA VC hebben ze toch ook niet gezegd dat het een GTA IV is!!!!

Woetsha.

Geplaatst:
nee zeker niet

voor consoles

GTA IV

GTA V

GTA VI

psp:

GTA bogota

GTA sin city

GTA tokyo

Vanwaar haal je dat vandaan?? :?

>>> Door Matiscus: Hij heeft geen bron, dus dat is wsl een gerucht of gelogen. ;) <<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...