Thomaatje Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Wel, ik had een savegame gevraagd voor Freefall. Alles in orde, ik heb dan de missie High Noon gedaan, maa daarna heb ik geen enkele missie meer te gaan en ik krijg ook geen telefoontje. Normaal zou de missie Saint Mark's Bistro zijn maar ik zie nx. Is dat normaal? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Je zou >Hier< eens kunnen kijken. Als het goed is heb je de missie "Misappropriation" al gedaan, en zo dus ook High Noon. Check eens welke missie's je al gehad hebt, en als je er nog steeds niet uit komt, kun je dit natuurlijk altijd even editen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) Wel, ik had een savegame gevraagd voor Freefall. Alles in orde, ik heb dan de missie High Noon gedaan, maa daarna heb ik geen enkele missie meer te gaan en ik krijg ook geen telefoontje.Normaal zou de missie Saint Mark's Bistro zijn maar ik zie nx. Is dat normaal? Je hebt hem als het goed is uit dat 'V1 topic' gehaald. Daar staat inderdaad dat na de missie 'High Noon' 'Saint Mark's Bistro' vrij komt. Om Saint Mark's Bistro te kunnen spelen moet je 4 missies doen, namelijk: 'Green Goo', 'Madd Dogg', 'Freefall' en 'High Noon'. Ik zelf heb meegedaan aan dat project en ik meen dat die missies al gedaan waren. Wellicht dat je gebeld moet worden. Stap in een auto en rijdt wat rond, stap naar een tijdje uit en je hebt grote kans dat je gebeld wordt. Zet anders de savegame eens neer, dan kijken we voor je. Edit: Foutje, dit is de savegame die ik voor je gedaan heb. Heb je de missies: 'Green Goo', 'Madd Dogg', 'Freefall' en 'High Noon' dus al gedaan? Bewerkt: 30 maart 2007 door -Matthijs- Reageren
Gino99 Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) Je moet ook de airstrip missies halen N.O.E. - Stowaway - Black Project - Green Goo Succes EDIT:-Matthijs- was voor me Bewerkt: 30 maart 2007 door gino99 Reageren
Thomaatje Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Green Goo heb ik idd nog niet gedaan. Iemand dat het wil doen voor me want met die Jetpack kan ik niet zo goed vliegen... Mag ik het hier plaats m'n file of moet ik nieuw topic maken in Savegame aanvragen? En bedankt heren Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) Green Goo heb ik idd nog niet gedaan. Iemand dat het wil doen voor me want met die Jetpack kan ik niet zo goed vliegen...Mag ik het hier plaats m'n file of moet ik nieuw topic maken in Savegame aanvragen? En bedankt heren Ik denk dat het beter is om even een nieuw topic aan te maken, zodat het wat overzichtelijk wordt. Ik wil hem trouwens wel voor je doen.. Na de missie 'Green Groo' kun je dan als het goed is 'Saint Mark's Bristo' spelen, aangezien je de overige missies ('Madd Dogg', 'Freefall' en 'High Noon') al gehaald hebt. Bewerkt: 30 maart 2007 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.