Jump to content

Boatyard Asset

BoDyLoTioN

Recommended Posts

Ik vraag het maar eerst hier voordat ik het als een fout ga melden..

Op wikigta staat dat de boatyard asset $5.000 max. maar bij mij is hij $2.000 max.

Is dit een fout of komt het omdat ik maar 1x checkpoint Charlie heb gedaan? (Ik heb hem maar 1x gedaan omdat

meerdere keren niet nodig is voor de 100%)

Ps: Heb ik er goed aan gedaan om het hier eerst te vragen met een new topic of was het handiger geweest een

moderator een PB te sturen?

>>> Door NandroDavids: Hier staat het goed hoor :)<<<

EDIT: Okee, dan ben ik weer een stukje wijzer geworden :)

@ Hier onder, er staat niets over dat elke keer dat je hem doet de asset meer waard word, alleen dat je meer

geld krijgt voor de race zelf

Bewerkt: door BoDyLoTioN
Delen op andere websites

Ik vraag het maar eerst hier voordat ik het als een fout ga melden..

Op wikigta staat dat de boatyard asset $5.000 max. maar bij mij is hij $2.000 max.

Is dit een fout of komt het omdat ik maar 1x checkpoint Charlie heb gedaan? (Ik heb hem maar 1x gedaan omdat

meerdere keren niet nodig is voor de 100%)

Ps: Heb ik er goed aan gedaan om het hier eerst te vragen met een new topic of was het handiger geweest een

moderator een PB te sturen?

>>> Door NandroDavids: Hier staat het goed hoor :)<<<

Ik denk waarschijnlijk dat je meer krijgt als je hem vaker doet. Het is namelijk zo dat hoe vaker je hem doet, hoe moeilijker het wordt en hoe meer je uiteindelijk verdiend. De 1e keer mag je met 2:30 en rustig water varen maar de tweede keer met 2:25, en de derde keer zal het nog lager zijn. Daarnaast zullen er ook andere weerstypen zijn, dus wordt het nog moeilijker.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...