Erulezz Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Is er al bekend of er een armor kaart is ( waar alle armor ligt ) ? Want heb al op veel sites gekeken maar nog niks gevonden :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Volgens mij is die er nog niet. ik kijk elke dag op internet of er iets nieuws is over GTS SA en ik heb nog nooit een armor kaart gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 check me handtekening Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 In de handtekening van 88steven88 staat een site en daar staan veel maps van SA op(ik kijk veel op die site ) Kies item locations en daar staat armor bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 omdat ik in de handtekening geen link meer zie plaats ik er 1 Klik voor armor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeefChief Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Hij is wel handig, die link! IK speel het nu dan wel met codes, maar toch.... De volgende keer zonder . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 (bewerkt) ik heb geen armor kaart nodig ik koop gewoon armor die 200$ daar word ik niet armer van :lol: . Bewerkt: 28 november 2004 door Spike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 ik heb geen armor kaart nodig ik koop gewoon armor die 200$ daar word ik niet armer van :lol: . maar in het begin van het spel kun je nog niet naar Amunnation. Dus waar wil je dan je Armor van daan halen??, juist ja, je moet ze gaan zoeken, en dan is het wel handig als je weet waar een Armor ligt. Dus het is wel handig die map voor sommige personen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.