Jump to content

[Speculatie] Het verhaal van GTA IV?


battle1970

Recommended Posts

hallo mensen nou ik heb het filmpje gezien en ik denk dat het ongeveer zo moet gaan:

nou hij zij : life is complicated i killed people i ...people and i sold people.. prahaps here.... thing will be diffrend.."

dus ik denk dat hij eerst een crimineel was met de mafia en daar erg zat mee was..en toen verhuiste naar new york..

hij dacht dat hij daar zijn leven weer kan oppikken maar dat is dus fout... en misschien zien we wel de rest in een andere trailer binnen kort.. :)

dit is dus ongeveer wat ik denk dat het verhaal is wat denken julllie er over of wat denken jullie wat het verhaal wordt?

(en als deze post al bestond...sorry)

Link to comment
Delen op andere websites

Meneer wilt een nieuw leven opbouwen in New York. (liberty City etc je kent het)

Maffia weet meneer te vinden en plegen een aanslag op familie,vrouw of whatever.

Meneer gaat op wraak uit tegen de maffia.

Zo kan het verhaaltje eruit zien maar zeker weten.. kijk als GTA 4 een totaal nieuw iets is.

Met 1 nieuwe graphics (je hebt het gezien)

En met 2 een nieuwe verhaal twist. (geen wraak gebouwd verhaal)

Niemand weet het momenteel maar ALS je GTA kent,verwacht je uiteraard een verhaal waar wraak centraal staat.

Maar nogmaals niemand weet het precies (op Rockstar na)

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

wss. zal het verhaal wat om wraak gaan, miss. zat hij vroeger in de russische mafia en heeft hij die bedrogen of een lid vermoord.. moest hij een tijdje met zijn familie onderduiken en haden ze last met de politie en alle gangs

die gangs vermoorden zijn familie en hij vlucht weg naar newyork en wil wraak nemen, hij begint weer onderaan de maffia ladder en komt na een hele tijd aan het hoofd van een grote gang te staan, vermoord alle andere gangs in newyork en krijgt zo de leiding over vele drugs en smokkel bendes... en kan zo wraak nemen op de moordenaars van zijn familie

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de mensen die hij verkocht heeft dat die wraak gaan nemen,en dat hij met zijn gang het niet haalt en heel arm wordt.(Dat is het begin filmpje)Dan ga je naar een ouwe Gang maat en die helpt je weer NYC terug te winnen van de andre gangs

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

jerkov of ie het ook mag zijn de hoofdpersoon

wil een nieuw leven opbouwen ( maybe here things will be different) omdat hij al zoveel verschrikkelijke daden ondergaan heeft mensen smokkelen.

maar hij komt toch weer in het criminele cirqui door fouten vrienden. daarna komt hij er achter dat de russische maffia naar hem opzoek is omdat hij de russische maffia zonder pardon heeft verlaten, hij is nergens veilig meer. hij moet overal onderduiken.

en uiteindelijk een gang oprichten om de russische maffia een beetje te kunnen bedwingen en terug kunnen vechten.

hier uit volgt een grote War tussen zijn gang die hij uiteindelijk toch flink groot heeft gekregen door zijn vrienden (waarvoor hij ook missies moest doen)waardoor hij steeds meer gasten tegen kwam en hem ook wel wouden helpen. deze war gaat door en door maar jerkov kan vanaf daar zich naar de top werken. hij moet nog wel meehelpen in gevechten, maar door grote overvallen haald hij veel geld binnen, hij kan nu gaan handelen in betere wapens en ook weer gaan handelen in anderen dingen zodat hij erg rijk word. hij gaat uit eindelijk ook in drugs handelen, waardoor hij weer in een ander soort criminalteit komt, hier uit komen weer missies dat je eerst kleine drugs missies doet, maar daarna de grotere drugs overvallen en handelingen met je gang maten.

doordat hij rijker en rijker word, wordt hij machtiger en kan steeds meer mensen in huuren, en kopen. maar toch word er een keer binnen gedrongen in z'n mansion. dus moet hij vluchten met z'n prive jet NAAR HET VOLGENDE LAND

hij gaat nu in dit deel ook een gang oprichten zodat hij macht heeft van 2 kanten. hier kan hij even tot bezinning komen en kleine missietjes doen om nog wat geld binnen te sprokkelen en extra maten te maken. hij komt ook mensen tegen uit de Italiaanse maffia hier mee word hij goed bevriend en krijgt het voor elkaar dat de maffia uit de italiaanse streken komen helpen.

uit eindijk koopt een stuk hij land op om daar een groot drugs lap te beginnen want hij word steeds bekender in de drugs bisuness en begint inmiddels ook al een echte drugs baron te worden en niet alleen maar een zeg maar maffia baas.

nu heeft hij z'n ultieme gang opgericht hij heeft een groot genoegen gang om de russische maffia die nog steeds veel terroriseert uit te roeien. hier uit volgen de grote eind missies!!!!! hij wint natuurlijk en wordt de grootste drug/maffia baron die er is.

net uit me duimgezogen

grtz,,

Sseb :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jij zegt, nieuw leven opbouwen... Lijkt me een beetje hetzelfde als San Andreas he? :duh:

Ach, Wat maakt dat uit? Nieuwe GamePlay is altijd geweldig.

Nieuwe Steden, Nieuwe missies, Dus word al heel gouw anders dan San Andreas.

We wachten af :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als het echt zo gaat lijkt het aardig op GTA : Vice City. Die ambush in het begin in Vice Port. Ik bedoel dan dat Tommy Vercetty ook helemaal opnieuw moet beginnen. En zodoende dat hij na Sonny vermoordt te hebben de machtigste man van VC.

Ik denk toch echt wel dat Rockstar met een nieuw soort verhaal komt.

Ja tuurlijk staat wraak centraal, maar om het nou op dat te laten lijken? :{

Link to comment
Delen op andere websites

hmz, ik hoop niet dat het weer zo'n gang en respect verhaal wordt als in san andreas. de missies zijn wel leuk, maar der zit geen doel achter. dus niet dat je in Liberty city weer allemaal stukken grond moet terugnemen door gangwars te winnen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Dude zit bij Russische maffia

Dude naait er tussenuit naar NYC

Om een of andere reden komt Dude toch weer in aanraking met criminaliteit

En dan is het weer gewoon een kwestie van met een shotgun gangs omleggen en oude vrouwtjes uit hun auto's sleuren om dikke gastjes te scheppen...

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

hmz, ik hoop niet dat het weer zo'n gang en respect verhaal wordt als in san andreas. de missies zijn wel leuk, maar der zit geen doel achter. dus niet dat je in Liberty city weer allemaal stukken grond moet terugnemen door gangwars te winnen etc.

Volgens mij is het niet met gangs omdat: In sa waren er gangs in Los Santos, wat gebasseerd is op Los Angeles. De stad met het grootste gang probleem (zo'n 3000 gangmembers gaan er dood ieder jaar). New York is ene veilige stad. En als ze het toch doen: New-York klaagt al als het gewoon voorkomt in GTA. Wat gaat het niet zeggen als ze worden voorgestelde als 1 van de gevaarlijkste steden ter wereld :bonk: .

Link to comment
Delen op andere websites

Niko Bellic hoort van zijn broer dia naar Liberty City is verhuist dat het daar prachtig en goed is. Hij besluit ook naar LC te gaan en ontdekt dat zijn broer heeft gelogen. Hij bouwt vervolgens een crimineel leven op in LC.\

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...