Jump to content

[SA|OV] Tutorial Superman mod installeren


Kevin1993

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik hoor veel vragen over hoe je de Superman Mod Beta v1.0 moet installeren op je GTA San Andreas. Hierzo leg ik stap voor stap uit in het Nederlands hoe dit moet.

Benodigde tool(s) :

IMG Tool(Download hem hier)

Stap 1 -

Backup PLAYER.IMG

Backup de Map script.

Backup GTA3.IMG

Stap 2 -

Start de IMG tool druk op Open en dan kies je de PLAYER.IMG

(Locatie : C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\PLAYER.img)

Dan ga je naar je Superman BETA v1.0 map en kies je Clark Kent.

Ga naar File in je IMG tool -> Find - Typ dan afro.dff hij zal hem gelijk vinden en als geselecteerd hebben. Dan rechtermuisklik Replace...en dan krijg je een scherm waar je die vandaan haalt om de afro.dff te replacen dus ga je naar die SUPERMAN SA BETA v1.0 map en dan Clark kent aanklikken en dan zie je de File afro.dff en kies je die

Doe dit bij alle files in die map. Daarna maak je een keuze tusse Classic Superman of Superman Returns(Ik raad je Classic Superman aan). Doe hetzelfde als wat je bij die Clark Kent deed.

Als je klaar ben klik je op Rebuilt archive onder Command in het menu.

Het zal 5 a 6 minuten duren.

Stap 4 -

Ga naar je uitgepakte SUPERMAN SA BETA v1.0

En ga in dat script mapje en kopieer de bestanden en plak het in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas.

Dan zal hij vragen of je het wil overschrijven. Beantwoord dan Ja of in het engels Yes :bonk:

Stap 5 -

Ga weer naar je uitgepakteSUPERMAN SA BETA v1.0

En ga naar Loading Screens kopieer dat bestandje LOADSCS.TXD en plak het in je C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\txd

Dan zal hij weer vragen of je het wil overschrijven. Beantwoord dan Ja of in het engels Yes :bonk:

Stap 6 -

De Tags(Hoeft niet persé).(IMG TOOL NODIG)(

Open in de IMG Tool het Bestand GTA3.img

Als je voor de Classic Superman hebt gekozen Replace je weer de Files van de map Classic Superman Tags. En voor de Superman returns Replace je de Files van de map Superman Returns Tags. Als je klaar bent klik weer op Rebuilt Archive onder de naam Commands

Klaar ! :eten:

Heb je het SUPERMAN SA BETA v1.0 nog niet gedownload doe het dan nu(Klik hier om te downloaden)

>>> Door Wazuup: Moved naar overige hulp, topic titel bewerkt en in de Master Tutorial List gezet :bier: <<<

mooi mooi ma ik ken net aan mijn power komen ik activeer:BEKKNQV ok ma dan zie ik mijn power balk niet en ik klik op (Lshift+c) ma er gebeeurt niets ik heb mijn kleren dat is super ma niet voor de magishe kragten :schater::schater::schater::schater::schater::schater:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    14

  • Ghost_Rider

    10

  • Beagle

    6

  • mendelboaz

    5

heeft er iemand deze mod al geinstalleert zo ja kan je dan deze map eens op rapidshare zetten zo dat ik hem er af halen en op mijn computer kan zetten bedankt mijn mail adres is thaikis@telenet.be

MVG thaikis

Link to comment
Delen op andere websites

Lullig opmerking..

Verbeterd:

Niemand gaat de hele SA map uploaden zodat jij een mod kan spelen, daar is ie veel te groot voor. Verder valt een spel dat niet gratis is uploaden onder warez, en mogen we je er dus niet mee verder helpen.

Ik raad je aan om ten eerste je email adres weg te halen, en ten tweede raad ik je aan om je SA opnieuw te installeren.

Volg daarna eerst deze tutorial, en installeer daarna de Superman mod opnieuw, met deze tutorial als gids.

Bewerkt: door Bayside
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

hee ik heb een probleempje

bij de eerste stap staat dat afro.dff gedoe moet je vervangen enzo bij mij kan die alleen die afro.dff vinden en all die andere files die erin staan niet hoe moet ik die dan vervangen??

ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel en mij kunenn helpen

wil degene bij wie de mod wel werkt zijn files naar mij sturen :D

dan kan ik gewoon de hele map vervangen is veel makkelijker:D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelfgemaakte SAMI scripts gemaakt om hem te installeren voor mijn broertje. SAMI is vooral een must als je besluit om CJ van zwart naar blank te veranderen. Je moet het er maar voor over hebben om meer dan 30 files te vervangen met IMG Tool..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelfgemaakte SAMI scripts gemaakt om hem te installeren voor mijn broertje. SAMI is vooral een must als je besluit om CJ van zwart naar blank te veranderen. Je moet het er maar voor over hebben om meer dan 30 files te vervangen met IMG Tool..

SAMI is ook geen goede manier, want de helft van de tijd installeert SAMI iets fout waardoor je gta sa het niet meer doet. Dus je kan het beter handmatig doen

Link to comment
Delen op andere websites

Nog nooit last van gehad, en weet je zeker dat het niet aan de mensen zelf lag? Als je namelijk dat scripten goed doet kan er volgens mij niets fout gaan. Het duurt alleen even voor je in de gaten hebt hoe zo'n script werkt. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 2 maanden later...

Ik heb net mijn gebackupte bestanden terug gezet om de mod te verwijderen, alleen ik ben nogsteeds clark kent (met een bruin hoofd) als ik het spel opstart. Ook de superman functie zit er nogsteeds in. Ik heb het spel zelf ook opnieuw geinstaleerd alleen dat werkt nog steeds niet... Weet iemand hoe ik CJ weer terug kan krijgen!?? Het script is wel weer normaal, alleen de skin wil ik terug. Als er iemand is die de skin files van CJ kan sturen zou dat fijn zijn!!!

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...