[DVN] Killerbee Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) Het lukt me maar niet om photo-ops 33 te maken. Ik heb het al vanuit verschillende hoeken geprobeerd en verschillende afstanden, maar ik krijg hem niet te pakken en ik zie hem ook nergens zweven. Heeft iemand misschien een oplossing? :$ http://nl.wikigta.org/images/thumb/6/67/18...apshot_033a.JPG Bewerkt: 30 maart 2007 door [DVN] Killerbee Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Dit is een Photo Opp. waar al een aantal keren over gevraagd werd. Hij is er wel. Weet je zeker dat je hem niet al eens hebt gefotografeerd? Anders kan ik je SAMA aanraden, dit programma scant alle collectables die je nog moet doen. Het is wel zo dat je dit alleen op de PC-versie kan gebruiken. Ik neem aan dat je al op WikiGTA hebt gekeken, kijk goed naar de radar op de screens zodat je je beter kunt oriënteren. Op plaatje één staat der rader nl. naar oost terwijl op plaatje 2 de radar naar noord-oost staat. Let daar vooral op, dit helpt wel degelijk. VWO-er Reageren
SA_11 Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 hey dat is toch bij die silo's ofzo aan de andere kant of wat het ook zijn ik heb hem gedaan door met een helikopter er bovenop te landen dat is veel makkelijker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.