Jump to content

GTA-IV Trailer


PatrickW

GTA-IV Trailer  

832 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van de GTA-IV Trailer?

    • Fantastisch
      523
    • Het gaat
      182
    • Valt tegen
      55
  2. 2. Wat vind je van Liberty City als setting?

    • Top!
      208
    • Maakt me niet uit
      188
    • Argh, niet weer!
      158
    • Het is New York, niet Liberty City.
      206


Recommended Posts

  • Reacties 127
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bril_idioot

    6

  • gtamick

    4

  • Mister.X

    3

  • -ScOrp1

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat vind je van de GTA-IV Trailer?

Fantastisch

Wat vind je van Liberty City als setting?

Het is New York, niet Liberty City.

Wat ik tot nu toe heb gezien vind ik indrukwekkend.Grafisch gebied is het veel meer dan ik verwacht had.

Alleen is het afwachten of het New York alleen is.Al is New York alleen al gigantisch (wat ik wel vaker heb gezegd :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op Fantastish gestemd en op Top !

Wow de graphics zijn egt top .. die rus lijkt me wel relaxt .. het zweertje is perfect .. en de stad is supper ..

Rockstargames _O_

Ooit hoop ik er te komen werken :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemt bij de 1ste: Gaat Wel

En bij de 2de: Argh, niet weer!

Ik had gehoopt een geheel nieuwe stad en niet weer een bestaande :duh:

Ik hou heel erg van Liberty City, maar ik had gehoopt een nieuwe.

Bewerkt: door Juju
Link to comment
Delen op andere websites

Wat vind je van de trailer? Fantastisch. Ik vind de graphics erg mooi. Ook laten ze al best veel zien, ondanks dat de trailer zo vroeg uit is.

Wat vind je van Liberty City als setting? Maakt me niks uit. Het is leuk om een nieuwe stad te hebben. Maar hier lijkt Liberty City heel anders. Maar ik hou ook van Liberty City. Dus het maakt me niks uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de eerste vraag heb ik 'het gaat wel' als antwoord gegeven. Langs de ene kant viel ik bijna van mijn stoel door het verschieten van de prachtige graphics die het spel deze keer bevat. Langs de andere kant vond ik het toch wat aan de korte kant en is het jammer dat we niet echt veel te weten zijn gekomen over de gameplay, wapens, voertuigen,enz... Maar dat lijkt me wel normaal, het is nog vroeg...

Bij de tweede vraag heb ik 'het maakt niet uit' als antwoord gegeven. Ik vind het leuk dat ze deze keer New York echt realistisch en gedetailleerd hebben nagebouwd. Dus het wordt toch wel 'anders' dan in GTA3 en LCS waar het toch niet echt op New York leek. Verder maakt het mij niet veel uit in welke stad het verhaal zich afspeelt. Of het nu New York City of Liberty City wordt, is nog niet echt uit te maken. Dat komen we in de loop van de maanden wel te weten.

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op Fantastisch en Top! gestemd, want in mijn ogen kan een trailer niet beter. Hij bevat alles wat een trailer moet hebben, en je krijgt een goed beeld van de stad. Ook schudde deze trailer alle GTA-fans wakker, want het ledenrecord is verbroken en iedereen maakte zich op voor deze trailer. Meer trailers zullen het spel goed doen.

Over New York kan ik nog niet echt oordelen, voor zover ik weinig van de omgeving heb gezien. Maar door het beeld dat ik van de stad krijg in de trailer heb ik op 'top' gestemd. Ik ben erg in ieder geval erg enthousiast over.

Link to comment
Delen op andere websites

"Het gaat" en "maakt me niet uit". Ik was niet totaal weggeblazen door de trailer maar ook niet teleurgesteld. De stad maakt me niet zoveel uit, want elke GTA is toch wel leuk. En er komen vast nog add-ons waar je weer in een zonnige stad als Las Vegas kunt spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom staat er geen 'ubergeil'? :puh: Deze trailer was fan-tas-tisch. Zie die kwaliteiten, het water, de mensen, het gedrag, de auto's etc etc. Ik heb zo een ongelofelijke zin om dit spel te spelen.

Dat het Liberty City is, tja. GTAIII leek nou niet echt op New York.

Link to comment
Delen op andere websites

Fantistisch en Top. De graphics zijn echt prachtig, en die Rus lijkt me ook wel cool. Liberty City vind ik het beste sfeertje van alle 3 hebben, dus daar kan ik mee leven. En ik heb het gevoel dat LC maar het topje van de ijsberg is... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...