Jump to content

GTA-IV Trailer


PatrickW

GTA-IV Trailer  

832 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van de GTA-IV Trailer?

    • Fantastisch
      523
    • Het gaat
      182
    • Valt tegen
      55
  2. 2. Wat vind je van Liberty City als setting?

    • Top!
      208
    • Maakt me niet uit
      188
    • Argh, niet weer!
      158
    • Het is New York, niet Liberty City.
      206


Recommended Posts

Jullie zeggen nu wel "weeral Liberty City", maar het is wel erg duidelijk helemaal vernieuwd, en het lijkt nu veel meer op New York. De details, het water, ... zijn ongelovelijk! Ik wil dit spel nu spelen. En daarnaast heeft Rockstar games bevestigd dat dit NIET pre-renderd is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 127
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bril_idioot

    6

  • gtamick

    4

  • Mister.X

    3

  • -ScOrp1

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het voelt zo nog wel alsof het weer een remake is van GTA III en LCS. Maar ik zou hem toch kopen, want het is blijkbaar toch wel van een ander punt bekeken, echt veel mooier ziet het eruit echt top gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja Ny zit wel in meerdere spellen zoals .. True Crime New York .. GTA III & GTA LCS :bier:

Spiderman 2 (1 volgens mij ook maar die heb ik nooit gehad :puh:) ook. Ik heb toen bijhoorlijk in de stad zitten rond slingeren.

Ik vind het een beetje jammer dat het in NY komt. NY is namelijk niet heel groot, iig niet groter dan SA, dus ik zou het denk ik leuker vinden als hte in een stad als London ofzo komt. Hopelijk komt het niet in LC, want van alle GTA's vond ik LC geen leuke stad :N.

Over de trailer, ik heb "Het gaat" gestemd, want een trailer kan zeker meer laten zien dan alleen dit. Het kan een beetje van het verhaal laten zien en wat meer GFX, hoewel ik de GFX zeker heel mooi vond, ook de weerspiegeling in de ramen enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de trailer geweldig. Alles zat erin wat het moest hebben. Hoofdpersoon graphics, ik heb hem nu al zo vaak bekeken dat m'n familie er gek van wordt :sigaar: . Ze vinden de muziek indringend en ik vind het geweldig. En weer Liberty City. Dat was wat ik hoopte. Liberty City was altijd de sigaar, want het was de eerste 3D stad waardoor er nooit veel geperfectioneerd was. En nu dit :D. Ik had al vermoedens, maar dit is echt top. Ik kan niet wachten om een nieuwe stad te verkennen :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vind je van de GTA-IV Trailer?

Fantastisch, de graphics zijn prachtig! De hoofdpersonage ziet er ook een heel grappig personage uit, en hij heeft waarschijnelijk een groot drama achter de rug!

Wat vind je van Liberty City als setting?

Het is New York, niet Liberty City, ik had echt gehoopt dat het een nieuwe stad ging zijn.

Maar neen, ze moesten weer Liberty City doen.

Maar volgens mij wordt het dan Liberty City met nog een heel groot deel New York erbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond hem echt geweldig, prachtig ook met die muziek. Dat soort muziek is echt zo mooi bij trailers voor dit soort games.! Prachtige graphics en leuke setting zo in New York a.k.a Liberty City ^_^ . Ik kijk er echt naar uit om dit spel te gaan spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

De trailer viel een beetje tegen. Hij duurde veel te kort waardoor er niet echt veel te zien was (en daar hebben we zo'n tijd op gewacht >< ) ...

Verder boeit het me niet waar het zich zal afspelen. Aan de trailer te zien dus LC/NYC, prima dus.

Hopelijk komen ze snel met meer/betere informatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Trailer is gewoon Fantastisch, Maar toch zie je dat ze nog veel werk hebben. Want de straat was toch wel lelijk gemaakt. Maar ze zullen dat wel aanpaken in de komende 7 maanden.

Het gebied is alweer Liberty City, dat het enige wat me telleursteld. Maar als ze genoeg veranderen en veel nieuwe dingen plaasten zal dit geen probleem worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja Ny zit wel in meerdere spellen zoals .. True Crime New York .. GTA III & GTA LCS :bier:

Spiderman 2 (1 volgens mij ook maar die heb ik nooit gehad :puh:) ook. Ik heb toen bijhoorlijk in de stad zitten rond slingeren.

Ik vind het een beetje jammer dat het in NY komt. NY is namelijk niet heel groot, iig niet groter dan SA, dus ik zou het denk ik leuker vinden als hte in een stad als London ofzo komt. Hopelijk komt het niet in LC, want van alle GTA's vond ik LC geen leuke stad :N.

Over de trailer, ik heb "Het gaat" gestemd, want een trailer kan zeker meer laten zien dan alleen dit. Het kan een beetje van het verhaal laten zien en wat meer GFX, hoewel ik de GFX zeker heel mooi vond, ook de weerspiegeling in de ramen enzo.

New york niet groter als san andreas , nou dacht het wel ik snap wel dat ze hiervoor hebben gekozen, je heb ownwijs veel mogenlijkheden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...