Jump to content

GTA-IV Trailer


PatrickW

GTA-IV Trailer  

832 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van de GTA-IV Trailer?

    • Fantastisch
      523
    • Het gaat
      182
    • Valt tegen
      55
  2. 2. Wat vind je van Liberty City als setting?

    • Top!
      208
    • Maakt me niet uit
      188
    • Argh, niet weer!
      158
    • Het is New York, niet Liberty City.
      206


Recommended Posts

  • Reacties 127
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bril_idioot

    6

  • gtamick

    4

  • Mister.X

    3

  • -ScOrp1

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat vind je van GTA-IV trailer?

Ik vind het 1 mooie trailer zeer prachtig, ziet er ook heel anders uit dan de andere GTA (GrandTheftAuto) games verder de wolken ook zien er veel echter uit water alles lijkt net echt en een goede stad.

Wat vind je van Liberty City settings?

Volgens mij word het heel erg anders dan Liberty City totaal anders bijna niks van de stad denk ik, maar volgens mij staat de vrijheidsbeeld ook niet in Liberty City ik denk dat ze nu echte New York gaan maken maar als ze toch iets van LC ( Liberty City ) gaan maken zou het me niet veel boeien ik zou het nog steeds een fantastich spel vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

ongelovelijk vet Monsterlijk ECHT chek alleen die lucht en die politie auto.

ik had eigenlijk veel minder verwacht net zoiets als san andreas :clown:

MAAR waar ik bang voor ben is dat het een kleine iellie mapje is als liberty city

ik wil 2X groten dan san andreas :dans:

gta4-1.jpg

Ik denk niet dat het een kleine map wordt. Sinds GTA III zijn alle gta's groter in oppervlakte geworden (ik weet niet of gta 3 groter is als gta 2)

Als ze echt new york precies gaan namaken dan is manhattan (het centrum) alleen al 60 km2, dit is dus zonder the bronx enzo erbij.

Ookal gaan ze new york misschien niet precies namaken weet ik toch zeker dat de map stukken groter als san andreas wordt (hoop ik ook want anders ken ik map te snel uit me hoofd, gta 3, vice city en san andreas map ken ik helemaal iot me hoofd).

Link to comment
Delen op andere websites

Coole trailer, maar ik vind hem veel te kort. Hij had wel wat langer mogen zijn van mij.

De voorafgaande GTA spellen hadden zowieso ook trailers met actie en muziek uit het spel, dat miste ik hier ook wel.

Vandaar dat ik de trailer niet op zijn best vind :)

Link to comment
Delen op andere websites

:? ik had een vraag hoe speel je het spel
Ik weet niet precies wat je bedoelt, want het spel is nog niet uit. Je zult moeten wachten tot Oktober dit jaar, en dat duurt nog wel even, maar we houden je wel op de hoogte hier in dit forum. Zonder gekheid; er is nog niks bekend, maar dat zal wel komen waarna we dichter bij de release komen.

Om even van de gelegenheid gebruik te maken vul ik ook even de twee vragen in. :)

  • Wat vind je van de GTA-IV Trailer? Prachtig, de graphics overtreffen natuurlijk alles. Het lijkt mij zelf ook een heel strak spel, de afgelopen GTA's (uitgezonderd VCS) waren gewoon iets minder vond ik. De sfeer was niet helemaal kloppend. Alhoewel ik wel moet zeggen dat GTA SA leuke sferen had, maar dan op bepaalde plekken. De rappers sfeer vond ik diep triest en die zullen we gelukkig in GTA IV niet meer meenemen, hoop ik. Dat het in het heden afspeelt staat me ook wel enig aan, alleen ben ik wel bang dat kwaliteit van de muziek erop achteruit gaat. Alleen over de trailer kan ik maar één ding zeggen! "Prachtig, super, mooi, strak, wouw!"
  • Wat vind je van Liberty City als setting? Natuurlijk het kon ook niet anders, na de publicatie van het logo en een aantal lekken in Rockstar Games bureau wist ik het eigenlijk zeker. Ik vindt dat Rockstar iets ongeloofelijk vets heeft neergezet met de stad Liberty City, meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen. Kortom het wordt vast een prachtig uitgewerkte stad met van alle gemakken van dien.

Link to comment
Delen op andere websites

1: gaat wel, want het lijkt er veel op Saints-Row maar in ieder geval mooier dan SA

2: maakt mij niet uit, want ik had gehoopt op een Europese map (waar veel over gesproken werd) maar liberty city (wat het volgens mij niet is) is toch vind ik een van de leukste GTA maps.

Link to comment
Delen op andere websites

Gta IV ziet er heel anders en veel vernieuwder uit qua graphics en al dat soort dingen, als je de game vergelijkt met de vorige gta games (GTA III, GTA Vice City en GTA San Andreas). In de trailer die op deze site staat zie je wel dat de man die praat veel weg heeft van de hoofdrolspelers in de vorige gta games, dat vind ik wel prettig want ja, je wil toch wel een beetje het echte gta-gevoel hebben bij zo'n game. :engel:

Groeten van Erwinstra

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb maar enkele dingen te zeggen ik ben een trouwe GTA vetraan ik heb de games 1 voor 1 verslonden van gta 1 tot gta advance tot vice city stories ik heb zelfs san andreas 3dagen doorgespeeld zonder te slapen...:puh: GTA IV gaat gwn af zijn ITS TIME FOR A WHOLE NEW BEGINNING...... eindelijk let it come...:puh::D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De trailer is goed. Het is niet 'het gaat wel' maar het is ook weer niet 'fantastisch'. Nieuwe keuze toevoegen misschien?

Maar goed, back ontopic. Liberty City is nu wel uitgemolken (GTA, GTAII, GTAIII, GTA Advance, GTALCS). Ik vind LC alleen goed als ze het dan ook totaal vernieuwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...