Jump to content

GTA-IV Trailer


PatrickW

GTA-IV Trailer  

832 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van de GTA-IV Trailer?

    • Fantastisch
      523
    • Het gaat
      182
    • Valt tegen
      55
  2. 2. Wat vind je van Liberty City als setting?

    • Top!
      208
    • Maakt me niet uit
      188
    • Argh, niet weer!
      158
    • Het is New York, niet Liberty City.
      206


Recommended Posts

Trailer was wel mooi, maar gadveredamme weer Liberty City. WEER. Kiezen ze één stad uit, kiezen ze Liberty City. Is dit dom of is dit dom.

Ik vind Liberty City een donkere saaie stad, het heeft zijn leuke plekken, maar that's it. Waarom komen ze gewoon niet met een nieuwe stad? Dit is verd*mme de next-gen GTA en zij komen met meer van hetzelfde!

Damn, Rockstar gaat echt helemaal de mist in. Let me guess, de Leone's spelen ook weer een rol erin?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 127
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bril_idioot

    6

  • gtamick

    4

  • Mister.X

    3

  • -ScOrp1

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trailer was wel mooi, maar gadveredamme weer Liberty City. WEER. Kiezen ze één stad uit, kiezen ze Liberty City. Is dit dom of is dit dom.

Ik vind Liberty City een donkere saaie stad, het heeft zijn leuke plekken, maar that's it. Waarom komen ze gewoon niet met een nieuwe stad? Dit is verd*mme de next-gen GTA en zij komen met meer van hetzelfde!

Damn, Rockstar gaat echt helemaal de mist in. Let me guess, de Leone's spelen ook weer een rol erin?

Het draagt alleen de naam LC, voor de rest zul je niet eens 1 ding tekenkomen dat je herkent... Als ze deze stad hadden gemaakt en Flutjebrug hadden genoemd, was het dan leuker geweest omdat de naam anders dan de andere GTA's was geweest? Nee, volgens mij niet. Naam is niet belangrijk, het gaat erom wat ze met de stad doen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het fantastisch en het is new york niet LC

1.Het is een super spel gta sa was ook toppie maar de storie's niet dus ze mogen van mij ophouden met die verd*mde storie's

2.Het is grafies beter dan san andreas maar san andreas lijkt me groter en een mooiere storylijn

3.Ik hoop dat ze new york hebben want LC id niet mijn smaak :*D

4.En ik hoop dat ze er parken en dierentuinen hebben erin gemaakt net zoals bij sa kledingwinkels,kappers,tattoo's enz zijn.

Veel plezier met mijn hoopjes greetz gekkieJ01 :klap:

verd*mmies computer doet raar

Link to comment
Delen op andere websites

De trailer vond ik fantastisch! Het zag er indrukwekkend uit. Maar Liberty City had ik liever niet gezien. Ik vind Liberty City zo grijs-achtig. Ik had liever een stad gezien zoals Vice City. Flitsende kleuren, mooi weer..... vond het schitterend. :-)

Maar desalniettemin, kan ik niet wachten tot GTA IV uit is!

Link to comment
Delen op andere websites

Trailer was wel mooi, maar gadveredamme weer Liberty City. WEER. Kiezen ze één stad uit, kiezen ze Liberty City. Is dit dom of is dit dom.

Ik vind Liberty City een donkere saaie stad, het heeft zijn leuke plekken, maar that's it. Waarom komen ze gewoon niet met een nieuwe stad? Dit is verd*mme de next-gen GTA en zij komen met meer van hetzelfde!

Damn, Rockstar gaat echt helemaal de mist in. Let me guess, de Leone's spelen ook weer een rol erin?

Het draagt alleen de naam LC, voor de rest zul je niet eens 1 ding tekenkomen dat je herkent... Als ze deze stad hadden gemaakt en Flutjebrug hadden genoemd, was het dan leuker geweest omdat de naam anders dan de andere GTA's was geweest? Nee, volgens mij niet. Naam is niet belangrijk, het gaat erom wat ze met de stad doen...

Liberty City blijft Liberty City, ze kunnen wel wat dingen veranderen maar het blijft dezelfde stad.

Ik vind het fantastisch en het is new york niet LC

1.Het is een super spel gta sa was ook toppie maar de storie's niet dus ze mogen van mij ophouden met die verd*mde storie's

2.Het is grafies beter dan san andreas maar san andreas lijkt me groter en een mooiere storylijn

3.Ik hoop dat ze new york hebben want LC id niet mijn smaak :*D

4.En ik hoop dat ze er parken en dierentuinen hebben erin gemaakt net zoals bij sa kledingwinkels,kappers,tattoo's enz zijn.

Veel plezier met mijn hoopjes greetz gekkieJ01 :klap:

verd*mmies computer doet raar

New York IS Liberty City. Rockstar gebruikt nooit echte namen. Het vrijheidsbeeld heet Statue of Happiness heb ik gelezen op WikiGTA. (Waar ze al deze "statements" op baseren mag Joost weten).

Link to comment
Delen op andere websites

Liberty City blijft Liberty City, ze kunnen wel wat dingen veranderen maar het blijft dezelfde stad.

Alles wordt veranderd, er wordt namelijk niet meer teruggekeken naar het "oude LC", want R* is gewoon aan een compleet nieuw LC begonnen, niks zal dus hetzelfde zijn, op de naam LC na... Ik zie daar persoonlijk niet het probleem van... Zeker niet als je de trailer hebt gezien, waarin toch duidelijk een andere sfeer naar voren komt dat in GTA 3...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vind je van de GTA-IV trailer

Fantastisch!

Wat vind je van Liberty City als setting

Maakt me niks uit.

De trailer ziet er goed uit, met al die graphics en dingen zoals de achtbaan, ferry, etc. En wat LC als setting: het maakt me niets uit welke stad het zich afspeelt, zolang de storyline maar goed zijn, indeling, graphics, etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een ding begrijp ik niet, en dat is waarom R* altijd op Liberty City terug komt volgens mij vinden de meesten Liberty City een saaie stad redenen :

- Sfeer is altijd donker

- Saaie stad

- Altijd maffia

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

- Sfeer is altijd donker - Ben ik niet helemaal met je eens, tot nu toe was de sfeer namelijk altijd erg donker (wat overigens alleen te zien was in GTA3 en LCS), dat wil niet zeggen dat het in de nieuwe game ook zo wordt. Immers krijg je een compleet nieuwe map en kan R* al zoveel meer dingen met geluid en licht dat je alleen door dat al een compleet andere sfeer kunt krijgen, dat er een reële kans is op een donkere sfeer ben ik wel met je eens, maar het hoeft niet.

- Saaie stad - Die conclusie kun je alleen maar trekken via GTA3 en LCS en dat is dezelfde map. Oftewel, je vond die map saai, dat wil niet zeggen dat de stad saai is. GTA3 en LCS kon je immers niet vergelijken met NY (omdat het er totaal niet op leek), met GTA IV kan dat wel, dat wil ook gelijk wel zeggen hoe anders de stad is.

- Altijd maffia - Onzin, want ook in LC heb je ghetto's (negers en zuid-amerikanen), het hoofdpersonage komt uit Oost-Europa (Oost Europeze maffia dus) en ja de maffia heb je natuurlijk ook in LC... Maar maffia hoort nu eenmaal in LC, dat wil niet zeggen dat ze in deze GTA een grote rol gaan spelen. Als ik dus met de dingen die ik weet van NY en weet van LC bij elkaar optel kom ik al snel tot de conclusie dat er wel eens heel veel soorten gangs zouden kunnen zijn. Namelijk de Triads, Yakuza, Columbian Cartel, Maffia, Russische maffia (of ander Oost-Europees land), Neger-gangs (wie weet hoeveel) en Zuid-Amerikaans-gangs (geen cartel dus)... En dan heb ik misschien zelfs nog een paar gangs gemist... Niet zo voorbarig dus ;)

Ik heb even in je quote mijn reactie gegeven... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vind je van de GTA-IV trailer

Fantastisch!

Wat vind je van Liberty City als setting

Maakt me niks uit.

Ik vond de trailer zeer mooi in elkaar gezet en dat ze liberty city hebben uitgekozen maakt me niks uit.

Je ziet er toch nauwlijks wat van terug. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

mooi..

ik zou hem wel willen hebben,

op welke consoles komt hij uit?

PS3 en Xbox 360, men verwacht dat er ongeveer een half jaar na die versies een PC versie uit zal komen, maar dit is nog niet door R* bevestigt.

Edit: Daar kun je het trouwens hier over hebben... ;)

Bewerkt: door bril_idioot
Link to comment
Delen op andere websites

De graphics zijn top. Ik vind het alleen zo jammer van de setting. Als ze nou deze zelfde graphics gebruikten in een locatie als palm beach of iets dergelijks, dan had je dat echte gta gevoel nog een beetje. Dat is denk ik bij deze game weg. Maargoed, life goes on, en misschien is het oude gta imago inmiddels ook wel een beetje uitgemolken.

No heart feelings..

Link to comment
Delen op andere websites

Oke heel even een vraagje

hoe weet iedereen zo zeker dat LC zoveel anders zou worden

je kan een stad niet in 4 jaar helemaal veranderen dat zou zeer onrealistisch zijn

ik dnek nog steeds dat het geen byzonder grote plattegrond gaat worden

ongeveer VC grootte

Maar de storyline moet fantastisch zijn als je 3 jaar aan zo'n spel werkt

Link to comment
Delen op andere websites

hoe weet iedereen zo zeker dat LC zoveel anders zou worden
Dat zegt Dan Houser in de magazines GameInformer en Official Playstation Magazine:UK. Met nadruk op de AI (Artificial Intelligence). D.w.z. dat mensen jou een normaal persoon vinden, niet eentje zoals Tommy Vercetti of Carl Johnson. Je bent net zoals alle voetgangers in GTA:IV een normaal persoon die zijn eigen leventje leidt.
je kan een stad niet in 4 jaar helemaal veranderen dat zou zeer onrealistisch zijn
Liberty City in GTA:III heeft niets te maken met de Liberty City in GTA:IV. Het is een nieuwe start. In GTA:III was de stad gebaseerd op New York, net zoals in IV, maar het hoort niet bij elkaar.
ik dnek nog steeds dat het geen byzonder grote plattegrond gaat worden

ongeveer VC grootte

De map wordt iets kleiner dan GTA:San Andreas. Dus wel stukken groter dan Vice City, maar niet zo gigantisch groot. Rockstar probeert ook niet de nadruk te leggen op de grootte en waar je allemaal wel niet heen kunt gaan, maar ze leggen de nadruk op de hoge gebouwen. Je ziet hoe groot de Empire State Building écht is. De stad maakt jou klein omdat alles om je heen zo groot is.
Maar de storyline moet fantastisch zijn als je 3 jaar aan zo'n spel werkt
Over de storyline is nog niets bekend. Maar zoals je zegt, ik geloof ook dat het een spectaculair verhaal wordt. De storyline zelf is ongeveer net zo lang als in San Andreas, maar de missies duren langer en hebben ook andere uitkomsten. Misschien ken je nog iemand die GTA:IV ook gaat kopen. Als hij dan missies gaat doen, kan hij anders uitkomen dan jou. Misschien krijgt hij wel andere vrienden die van jou de vijand zijn.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...