Jump to content

GTA-IV Trailer


PatrickW

GTA-IV Trailer  

832 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van de GTA-IV Trailer?

    • Fantastisch
      523
    • Het gaat
      182
    • Valt tegen
      55
  2. 2. Wat vind je van Liberty City als setting?

    • Top!
      208
    • Maakt me niet uit
      188
    • Argh, niet weer!
      158
    • Het is New York, niet Liberty City.
      206


Recommended Posts

  • Reacties 127
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bril_idioot

    6

  • gtamick

    4

  • Mister.X

    3

  • -ScOrp1

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het fantastisch en het is new york niet LC

1.Het is een super spel gta sa was ook toppie maar de storie's niet dus ze mogen van mij ophouden met die verd*mde storie's

2.Het is grafies beter dan san andreas maar san andreas lijkt me groter en een mooiere storylijn

3.Ik hoop dat ze new york hebben want LC id niet mijn smaak :*D

4.En ik hoop dat ze er parken en dierentuinen hebben erin gemaakt net zoals bij sa kledingwinkels,kappers,tattoo's enz zijn.

Veel plezier met mijn hoopjes greetz gekkieJ01 :klap:

verd*mmies computer doet raar

Het is wel LC en niet NY :duh: snap niet dat mensen dat nog steeds volhouden in de trailer heb je al vele aanweizingen gezien en zelfs enkele keren het woord liberty city dus het istog wel duidelijk dat het liberty city is :Y

Link to comment
Delen op andere websites

fucking vette trailer alleen jammer dat er geen vliegtuigen zijn en dat die ps3 zo duur is

Wachten met het aankopen van een PS3. Tegen de tijd dat GTA-IV uitkomt zal de prijs wel al iets gedaald zijn. Zie maar hoe het ging met de PS2.

Link to comment
Delen op andere websites

fucking vette trailer alleen jammer dat er geen vliegtuigen zijn en dat die ps3 zo duur is

Wachten met het aankopen van een PS3. Tegen de tijd dat GTA-IV uitkomt zal de prijs wel al iets gedaald zijn. Zie maar hoe het ging met de PS2.

Ja, maar de PS2 was toen al een aantal jaar uit, PS3 is dan pas een half jaar uit (in Europa) en die gaan ze dan echt niet al in prijs verlagen hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb - "Top!" en "Arch niet alweer!" omdat er dan 3 spellen zijn van Liberty City zijn dus vindt ik dat te veel en ik vindt dat het anders moet heten maar das mijn mening :klap:

Maar de Trailer van GTA 4 zag er echt gruwlijk uit. ^_^ En de graphics en huizen en het water en andere details zagen er ook echt fantastish uit. :tu:

-ScOrp1

Bewerkt: door -ScOrp1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op Fantastisch en Top. Hoewel ik graag een mooie villa wil,die je in LC niet echt hebt, behalve de roze villa's, vind ik toch Liberty City wel cool en mooi met de wolkenkrabbers :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op Fantastisch en Top. Hoewel ik graag een mooie villa wil,die je in LC niet echt hebt, behalve de roze villa's, vind ik toch Liberty City wel cool en mooi met de wolkenkrabbers :)

Das waar, In liberty City had je meer een stad en in Vice city had je dat niet echt, Teminste vondt ik en liberty city had je meer wolkekrabbers en gebouwen dan vice city, vondt ik. :klap:

-ScOrp1

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...