ACID Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) eey, ik heb bij de Battlefield 2 demo een ranked server gevonden maar m'n rang gaat maar niet omhoog terwijl bij de andere spelers wel de rang omhoog gaat hoe kan dit ? Bewerkt: 30 maart 2007 door ACID Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 hoe lang ben je er al mee bezig? ik weet nog wel dat toen ik BF2 speelde het altijd tijd nodig had om te update (uurtje of 2). Ook probeerde/maakte ik altijd een ronde helemaal af voordat ik stopte (weet niet of het nut had) maar het is bij mij meerdere keren voor gekomen dat ik 1 rank 2/3 x moest halen door die updates of te vroeg leaven. suc6 Reageren
ACID Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 hoe lang ben je er al mee bezig?ik weet nog wel dat toen ik BF2 speelde het altijd tijd nodig had om te update (uurtje of 2). Ook probeerde/maakte ik altijd een ronde helemaal af voordat ik stopte (weet niet of het nut had) maar het is bij mij meerdere keren voor gekomen dat ik 1 rank 2/3 x moest halen door die updates of te vroeg leaven. suc6 ow oke ik heb pas een uurtje de demo gespeeld dus ik speel dan nog wel ff verder bedankt voor de hulp Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Je krijg je eerste rank pas wanneer je 150 punten totaal hebt gehaald van elke ronde, een ronde moet afgemaakt worden. En EA doet er vaak lang over voor dat het ge update word. Maar volgens mij kan je niet ranken in een demo. Reageren
ACID Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Je krijg je eerste rank pas wanneer je 150 punten totaal hebt gehaald van elke ronde, een ronde moet afgemaakt worden. En EA doet er vaak lang over voor dat het ge update word. Maar volgens mij kan je niet ranken in een demo. maar als ik op BFHQ klik daar verander helemaal niks terwijl de server waar ik speel toch echt een ranked server is hoe kan dit ? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Zoals ik al zei je kan niet ranken in een demo. Reageren
ACID Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Zoals ik al zei je kan niet ranken in een demo. er stond zo dat ik de Airborne Ribbon had behaald maar bij mi'n BFHQ zie ik die dan niet Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Omdat je niks kan halen in een demo. Reageren
ACID Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Omdat je niks kan halen in een demo. oke, bedankt voor de hulp ik heb de BF2 demo alweer van m'n pc verwijdert want ik had erge lag Reageren
Think Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 OK, te laat, maar er zijn 2 ranked servers op de demo. Deze herken je aan dit (^) teken. Gebruik je filter om ze te zoeken. 1x een kleine map en 1x een grote map. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 OK, te laat, maar er zijn 2 ranked servers op de demo. Deze herken je aan dit (^) teken.Gebruik je filter om ze te zoeken. 1x een kleine map en 1x een grote map. Daar heb je nog niks aan, want je kan nog steeds niet ranken. Reageren
Think Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 OK, te laat, maar er zijn 2 ranked servers op de demo. Deze herken je aan dit (^) teken.Gebruik je filter om ze te zoeken. 1x een kleine map en 1x een grote map. Daar heb je nog niks aan, want je kan nog steeds niet ranken. Jawel hoor, alleen is er geen mogelijk voor een tracker. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Nee dan nog steeds niet. Je kan niet/ of nooit ranken op een ranked server bij een demo. Dat is gewoon niet mogelijk, omdat waarom zouden ze denk je dat doen? Dat zou dan inhouden dat als je de demo neemt je toch alle unlocks krijgt plus ranks. Niet mogelijk, door EA bewezen. Reageren
Jowx Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Als het onmogelijk is heeft het geen zin om er een eindeloze discussie over te voeren, het probleem is ondertussen al duidelijk geworden. Het is niet mogelijk om met een demo te 'ranken', laat dit topic gewoon rusten tenzij je het tegendeel kan bewijzen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.