Jump to content

Xbox360

DenkaanHenk

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb wat vragen. Ik wil een Xbox360 gaan aanschaffen. Maar ten eerste ik heb het geld niet en het zal nog heel lang duren voordat ik het geld wel heb. Ten tweede ik heb net een paar maanden terug een gewone Xbox gekocht. Maar nu ik die Trailer van GTA IV heb gezien wil ik graag een Xbox360 voor GTA IV. Dus de vragen zijn. Hoeveel kost tie nu ? En waneer gaat de prijs eens een keertje ervan dalen want hij bestaat al 2 jaar. En ik vind de prijs belachelijk voor een spelcomputer.

Geplaatst:

Hey DenkaanHenk,

Deze prijzen bedragen meestal tussen de 370 - 500 euro. Overal is er bijna een andere prijs, heb voor jouw een website gevonden waar met bijna alle shops van Nederland prijsvergelijkingen staan, en daaruit kun je zien waar je ze goedkoopste kunt kopen.

Klik hier

Succes :)

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt drie verschillende "packs" van de Xbox 360.

- Core Pack, Dit is een pakket met een Xbox 360, een controller en kabels. E 300.00

- Premium Pack, In dit pakket zit een Xbox 360, 20 GB HDD, kabels, een controller, headset en meerdere standaart items die je nodig hebt om goed te kunnen gamen E 400,00

- Elite Pack, De duurste van de drie en de nieuwste. Hierbij krijg je een zwarte Xbox 360, een 120 GB HDD en voor de rest hetzelfde als bij het Premium pack. E 479.99. (Dit pakket verschijnt overigens op 29 April in Amerika en Canada, of hij ook in europa uitkomt is niet bekent)

Dit zijn de 3 pakketten, Ik weet niet of ik de inhoud van de pakketten helemaal goed heb maar volgens mij wel. Ik heb zelf namelijk nog geen NextGen console maar ben wel aan het kijken voor een NextGen console(Heb het geld al klaarliggen ervoor, €600,00) Veel succes met je aankoop en kijk ook eens op De officiele Xbox(360) site.

Gratz,

Boris H.

Edit: Ik moet toch eens wat sneller typen, toen ik begon was er nog niemand xD.

Bewerkt: door Boris H.
Geplaatst:

Even zoeken op het internet en je hebt een Premium Pack zonder game al voor €349 euro. Core heb je al voor €255.

Geplaatst:

Ik heb nog een vraag erover. Wat is het verschil tussen een premium pakket en tussen een core pakket?

Xbox.com is je grote vreind over de Xbox :D. Ik zal alles eventjes voor je op een rijtje zetten.

Core:

Een normale console.

Controller met snoer.

AV kabel.

Dus de standaard dingen, niet geschikt voor HD TV, want het is gewoon AV kabel en geen HD. Die kabel zul je dus appart moeten kopen.

Premium:

De console met een chrome afwerking.

Hard drive.

Draadloze controller.

Xbox Live headset.

HD AV kabel.

Ethernet kabel.

Hier krijg je er meer dingen bij. Voor HD TV en een draadloze controller die erg handig is :D Headset voor Xbox live, maar die is alleen handig tijdens het online gamen en dat kost E60,- op een jaar. Ik weet niet wat de ethernet kabel is :duh:

Elite:

Een zwarte console.

120 GB harddrive. (groter dan bij de PS3, die heeft 60 GB)

Zwarte draadloze controller.

HDMI kabel. Dus echte HD!

Aldus zwart, vind ik zelf mooier dan wit. Helaas is er nog niks bekend over Europese release, maar dat zal niet lang op zich blijven wachten.

Voor de rest heeft elke de standaard dingen, zoals DVD afspelen.

Ikzelf ga voor de Elite, als die uitkomt. Vanwege de kleur en de mogelijkheden. Ik heb geen haast want GTA IV komt toch pas in oktober uit :D.

Zelf zij je al dat je met een krap budget zat. Als ik jouw was zou ik dan voor de Core versie gaan voor E250,- , maar dan moet je er nog wel een memorie unit of Hard Drive aanschaffen. En als je er nog iets bij wilt gaan kopen.. dan kan je beter voor de Premium gaan.

Bij de MediaMarkt verkopen ze ook voor E444,- een all-in pakket. Een premium Xbox met 2 consoles en nog meer fantastische dingen :D.

Succes met je keuze :bier:

Bewerkt: door White Gold
Geplaatst:

Weer eventjes voor je gezocht. Ditmaal bij de Dixons, die je bijna overal wel vindt :D.

Voor een Memorycard van 64 MB betaal je E34,99. Voor zo'n leuke Hard Drive van 20 GB betaal je E99,99.

En dat was al dat ik kon vinden bij de Dixons qua geheugen enzo :D

Geplaatst:

Dixons daar ga ik me Xbox360 Core Pakket ook halen en ook Saints Row en de 64 MB memor stick. :klap::dans:

Waar moet de memory stick precies in ? :sigaar: Dan weet ik wat me te wachten staat wit goud. :eten::schater:

Geplaatst:
Dixons daar ga ik me Xbox360 Core Pakket ook halen en ook Saints Row en de 64 MB memor stick. :klap::dans:

Waar moet de memory stick precies in ? :sigaar: Dan weet ik wat me te wachten staat wit goud. :eten::schater:

Ik heb zelf nog geen Xbox360 en ik heb tot nu alleen nog maar een GameCube, vandaar dat ik nog niet weet waar het in moet. Maar 2 plaatjes in de handleiding moet toch al goed genoeg zijn? Zo moeilijk is het niet. Meestal zit er een ingang in en daar stop je de memorycard in :D.

Veel plezier!

Goed nieuws ! :klap: Ik heb nu een memory stick van 64 MB Call of Duty 2 en Saints Row voor de Xbox360 gekregen. :Y

Bewerkt: door DenkaanHenk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...