Agent Kellerman Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) Hallo, ik had de zoekfunctie gebruikt en kon hier geen uitleg over vinden dus leg ik het uit Na de missie O, Brothel, Where Art Thou? kun je gebouwen overnemen en kopen. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Overnemen! Dit doe je als volgt! Stap 1: Je gaat na een huis toe die is aangegeven op de radar als een soort rechthoekje (Meestal zwart) Stap 2: Als je aankomt zie je of een Biker Angel, of een Gang Ranger staan! Als je er in de buurt komt zie je links boven in beeld een text en boven het voertuig een pijl! Je moet het voeruig vernietigen om een Gangwar uit te lokken! Stap 3: Als je het voertuig hebt vernietigt word het beeld een paar seconden zwart en volgt er een Golf van Tegen- gangmembers. Dood deze allemaal! Stap 4: Wanneer deze dood zijn, word er aangegeven dat je naar binnen moet! Het licht eraan in wat voor staat het gebouw zich bevind, hoeveel Tegen-gangmembers in het pand aanwezig zijn. Dood deze! Stap 5: Wanneer deze dood zijn, word het beeld weer zwart voor een paar seconden en verschijn je buiten! Loop naar het bord waar Rent, of For Sale op staat! Klik vervolgens op R3 (op PS2) om hem te kopen! Stap 6: Je ziet nu een Menu van dingen die je kan doen! Het ligt eraan tot waar je de Storylijn hebt voltooid voor wat je kan kopen! In het begin zal dit alleen de eerste 3 opties zijn! Later zal dit uitgroeien tot de keuzes: Extortion - Loan Shark - Pimping - Drug Running - Smuggling - Robbery Stap 7: Kies degene die je wilt en deze zal worden gekocht! Nu zal je moetten kiezen tussen 3 Stappen, Laag, Middel en Hoog! Laag zal goedkoper zijn, maar dan krijg je ook minder geld binnen, Bij hoog juist andersom! Bekijk je Geld en beslis welke je neemt! Waneer je weer buiten staat zal het Pand omgeven worden door hekken! Na een tijdje wanneer je weer terug komt zullen de hekken weg zijn en kun je naar binnen! Nu kan je hier Saven en Zij-Missies doen! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Beschermen! Wanneer je een aantal bedrijven hebt overgenomen van de Sharks en de Bikers zullen ze hier niet blij mee zijn! Zij zullen er alles aan doen om deze terug te winnen! Als ze een gebouw van je aanbellen vragen je werknemers om hulp, Wanneer je komt kun je hun beschermen, maar dit neemt aardig wat Armor en Healt bij je weg! Je kan er ook voor kiezen om het te laten voor wat het is! Of je kan alle 30 Gebouwen overnemen, nu heb je er geen last meer van en krijg je er ook een beloning voor! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zij-Missies! Voor elk deel van wat je kon kopen in het begin Extortion - Loan Shark - Pimping - Drug Running - Smuggling - Robbery zijn andere zij-missies! Voor Pimping is dit Bijv. Prostitues ophalen en wegbrengen, Robbery overvallen etc. Je kan dit op je gemak allemaal een keer doen! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Voertuigen en Beloningen! Voor elk bedrijf die je koopt is er een ander Voertuig. Als je alle 30 de bedrijven hebt overgenomen worden deze allemaal Bullet Proof (Kunnen niet met kogels en dergelijke worden opgeblazen) Wanneer je van elk type Gebouw een High-Roller hebt gekocht zul je daar ook beloningen voor krijgen! Namelijk kleding! Voor High-Roller Prostitution! Voor High-Roller Drug Voor High-Roller Robbery Voor High-Roller Loan Shark Voor High-Roller Smuggling Plaatjes: Bron WikiGTA! Succes met Empire Building! Iemand vragen PM me maar! Groetjes Kellerman ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------' EDIT : Vergete info: Als je tussendoor wilt wisselen van bedrijf, bijv. van Prostitution naar Smuggling kan dat, als je binnen bent kan je naar het bord lopen en op R3 drukken, nu kan je veranderen Op elke plek waar je Empire Building hebt zullen nu gangmemebers komen, Richt op ze en Druk op R3 om ze te rekuteren! Bewerkt: 30 maart 2007 door Kellerman Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 Mooie uitleg Nu kan ik tenminste verder :l ik snapte er eerst helemaal niks van en kon op andere forums helemaal of geen info vinden op wikigta.org zijn ze er nog mee bezig, maar dat snap ik wel Bedankt first post Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 Leuk gedaan Kellerman, een soort van tutorial over het Empire-Building systeem, voor diegene die het niet begrijpen. Ik denk dat veel mensen hier wat aan zullen hebben, goed werk! Nou wil ik ook iets melden dat minder leuk is, en dat is dat er namelijk al zo'n soort guide bestaat, alhier. Deze kwam al lang geleden uit, en om die reden zakt hij vaak naar beneden, al zijn er soms bumbs. Maar de heer Die-Hard heeft dus al een Empire Building guide gemaakt die gelijk is aan de jouwe. Maar misschien kunnen jullie er samen 1 groot exemplaar van maken, die nog beter is? Dat zou nog beter en handiger zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 Inderdaad, bestaat al... Je werk wordt wel gewaardeerd, maar helaas. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts