Jump to content

Waar koop jij je gadgets?

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar koôp jij je gadgets via website of in de winkel

Liefs erbij zeggen wat je daar gekocht hebt??

Ps: ik dacht omdat het over gadgets gaat zet ik dat hier maar als het ergens anders hoort, wil je het dan verplaatsen??

Geplaatst:
Waar koôp jij je gadgets via website of in de winkel

Liefs erbij zeggen wat je daar gekocht hebt??

Ps: ik dacht omdat het over gadgets gaat zet ik dat hier maar als het ergens anders hoort, wil je het dan verplaatsen??

Het ligt er natuurlijk in alle tijde aan wát je precies hebt gekocht. Maar als ik bijvoorbeeld een MP3 of GSM koop, dan is dat tog meestal bij een winkel. Je word er fatsoenljik geholpen, en krijgt vaak ook nog eens meer informatie over hetgeen wat je koopt/wilt kopen.

Geplaatst:

Altijd in de winkel. Je hebt tenminste goede service (meestal dan) en van mijn vader zou ik toch nooit wat via internet mogen kopen. Die is echt extreem bang dat het dan fout gaat ofzo. Is ook bij Windows Vista, leest hij één negatief dingetje erover in de krant, vindt hij het meteen niks.

:bier: Nuke[NL]

Geplaatst:

zo slecht is internet ook niet

wij hebben al veel via marktplaats gekocht en verkocht. en het is nog maar 1 keer mis gegaan maar dat was mijn vaders schuld. hij had de advertentie niet goed gelezen

Geplaatst:

Gewoon in de winkel. Daar kan je meestal je gadget gelijk meenemen. Op internet moet je meestal een paar dagen wachten. Ook krijg je de informatie wat je wilt weten gelijk. Op internet kan je dan wel je vraag stellen. maar dat duurt ook een tijdje voordat het beantwoord wordt. Ook kan je op internet meer opgelicht worden dan in de winkel. Gewoon in de winkel dus!

Geplaatst:

Ik koop nooit echt gadgets, maar hier in Den Haag in de stad zit zo'n gadget shop.. daar hebben ze wel leuke dingetjes.

Geplaatst:

Ipod heb ik toch maar in winkel gekocht i.v.m garantie! Maar mijn GSM en alle andere spullen koop ik via Ebay! Veel goedkoper! Dus meestal gebruik ik Ebay om mijn Gadgets te kopen(niet dat ik er zoveel koop :bonk: )

Rivel

Geplaatst: (bewerkt)

Bump, het was wel geen poll topic! Groot-duimpje :D

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:

Ik koop ook bijna enkel in winkels, en soms eens een iets op ebay, maar dat is al een jaar of zo geleden...

Geplaatst:

Bijna altijd koop ik mijn gadgets in de winkel, dat is toch beter je kunt je gadget zien je hebt het sneller in huis en je kan altijd wat vragen erover :)

Geplaatst:

Ik Mag niet via internet iets kopen van mijn ouders!

Maar via winkels met een deur aan een straat :puh: mag ik echt alles kopen.

Geplaatst:

Gewoon eigenlijk.Overal.Als ik ergens een tof gadget zie en het is niet te duur dan neem ik het.

Maar ik heb niet speciaal een winkel waar ik alles koop ofzo.

Het kan wel eens gebeuren dat ik ergens een winkeltje zie ofzo waar ze toffe dingen hebben.

En als ik dan terug in die stad ben.Dan ga ik nog eens kijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...