sevaboy Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Waar koôp jij je gadgets via website of in de winkel Liefs erbij zeggen wat je daar gekocht hebt?? Ps: ik dacht omdat het over gadgets gaat zet ik dat hier maar als het ergens anders hoort, wil je het dan verplaatsen?? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Waar koôp jij je gadgets via website of in de winkelLiefs erbij zeggen wat je daar gekocht hebt?? Ps: ik dacht omdat het over gadgets gaat zet ik dat hier maar als het ergens anders hoort, wil je het dan verplaatsen?? Het ligt er natuurlijk in alle tijde aan wát je precies hebt gekocht. Maar als ik bijvoorbeeld een MP3 of GSM koop, dan is dat tog meestal bij een winkel. Je word er fatsoenljik geholpen, en krijgt vaak ook nog eens meer informatie over hetgeen wat je koopt/wilt kopen. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Altijd in de winkel. Je hebt tenminste goede service (meestal dan) en van mijn vader zou ik toch nooit wat via internet mogen kopen. Die is echt extreem bang dat het dan fout gaat ofzo. Is ook bij Windows Vista, leest hij één negatief dingetje erover in de krant, vindt hij het meteen niks. Nuke[NL] Reageren
EXIT Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 zo slecht is internet ook niet wij hebben al veel via marktplaats gekocht en verkocht. en het is nog maar 1 keer mis gegaan maar dat was mijn vaders schuld. hij had de advertentie niet goed gelezen Reageren
spoeky Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Gewoon in de winkel. Daar kan je meestal je gadget gelijk meenemen. Op internet moet je meestal een paar dagen wachten. Ook krijg je de informatie wat je wilt weten gelijk. Op internet kan je dan wel je vraag stellen. maar dat duurt ook een tijdje voordat het beantwoord wordt. Ook kan je op internet meer opgelicht worden dan in de winkel. Gewoon in de winkel dus! Reageren
LBG Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ik koop nooit echt gadgets, maar hier in Den Haag in de stad zit zo'n gadget shop.. daar hebben ze wel leuke dingetjes. Reageren
Rivel Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Ipod heb ik toch maar in winkel gekocht i.v.m garantie! Maar mijn GSM en alle andere spullen koop ik via Ebay! Veel goedkoper! Dus meestal gebruik ik Ebay om mijn Gadgets te kopen(niet dat ik er zoveel koop ) Rivel Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 het vertrouwelijkste: WINKELS Reageren
sevaboy Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Bump, het was wel geen poll topic! Groot-duimpje Bewerkt: 6 april 2007 door sevaboy Reageren
ZOrange Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Ik koop nooit via het net.. ik stap wel even naar de winkel. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Ik koop ook bijna enkel in winkels, en soms eens een iets op ebay, maar dat is al een jaar of zo geleden... Reageren
gammie_ Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Bijna altijd koop ik mijn gadgets in de winkel, dat is toch beter je kunt je gadget zien je hebt het sneller in huis en je kan altijd wat vragen erover Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Ik Mag niet via internet iets kopen van mijn ouders! Maar via winkels met een deur aan een straat mag ik echt alles kopen. Reageren
profile Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Gewoon eigenlijk.Overal.Als ik ergens een tof gadget zie en het is niet te duur dan neem ik het. Maar ik heb niet speciaal een winkel waar ik alles koop ofzo. Het kan wel eens gebeuren dat ik ergens een winkeltje zie ofzo waar ze toffe dingen hebben. En als ik dan terug in die stad ben.Dan ga ik nog eens kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.