88steven88 Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Yo ik heb de tanker nodig voor de import/export maar waar kan ik hem vinden? kan iemand het me vertellen ik heb al gezocht met search maar hij staat er niet Alvast Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 (bewerkt) Ik vind de tanker bijna overal. Ik kan eigenlijk niet juist zeggen waar ik hem het meeste tegen kom. Bewerkt: 29 december 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thabri Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 ik weet het ook niet.... maar ik vindt ze altijd toevallig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Lijkt op een Linerunner grote truck die kom je er minstens 10 tegen als je van Los Santos , via Angel pine naar San Fierro rijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 Zeker weer iemand die het spel snel wil uitspelen en alleen maar vliegt? te vinden op alle wegen buiten de grote steden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Zeker weer iemand die het spel snel wil uitspelen en alleen maar vliegt? Wat is daar mis mee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Wat is er mis met heerlijk in je campertje door de bergen cruisen en genieten van het spel? Helaas komt de volgende GTA pas uit op de nieuwe PS (en die komt pas in europa begin 2006).... we moeten dus lang wachten op de nieuwe GTA. Vliegen is niets mis mee, maar je mist wel een hoop. De Tanker bijvoorbeeld :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Yo ik heb de tanker nodig voor de import/export maar waar kan ik hem vinden?kan iemand het me vertellen ik heb al gezocht met search maar hij staat er niet Alvast Bedankt Okeej ik heb hem al Hij rijd vet veel rond had ik moeten zien. domme domme ik maar toch bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Probleem op gelost Je vind ze zeker vaak maar omdat ze op de linerunner lijken (klein beetje) verwar je ze er mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Wat is er mis met heerlijk in je campertje door de bergen cruisen en genieten van het spel?Helaas komt de volgende GTA pas uit op de nieuwe PS (en die komt pas in europa begin 2006).... we moeten dus lang wachten op de nieuwe GTA. Vliegen is niets mis mee, maar je mist wel een hoop. De Tanker bijvoorbeeld :lol: ooh man ik heb het spel nu allang uitgespeeld en moet ik zo lang wachten tot 2006? :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Wat is er mis met heerlijk in je campertje door de bergen cruisen en genieten van het spel? Daar is niets mis mee, maar ik maak ook geen opmerking in de zin van dat het wel verkeerd zou zijn. Daarmee bedoel ik deze opmerking "Zeker weer iemand die het spel snel wil uitspelen en alleen maar vliegt?". Van snelheid kun je ook genieten hoor :-) Als iemand dat toch leuk vind moet hij dat lekker doen. Als iemand een half jaar over GTA wil doen, ook prima! (Persoonlijk speel ik het spel liever 2x snel dan 1x langzaam, maar ja: dat is persoonlijk) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 of naar de legerbasis :lol: ken ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.