Jump to content

Tanker

88steven88

Recommended Posts

Wat is er mis met heerlijk in je campertje door de bergen cruisen en genieten van het spel?

Helaas komt de volgende GTA pas uit op de nieuwe PS (en die komt pas in europa begin 2006).... we moeten dus lang wachten op de nieuwe GTA. Vliegen is niets mis mee, maar je mist wel een hoop. De Tanker bijvoorbeeld ;) :lol:

Delen op andere websites

Yo ik heb de tanker nodig voor de import/export maar waar kan ik hem vinden?

kan iemand het me vertellen ik heb al gezocht met search maar hij staat er niet

Alvast Bedankt

Okeej ik heb hem al

Hij rijd vet veel rond had ik moeten zien.

domme domme ik :puh:

maar toch bedankt

Delen op andere websites

Wat is er mis met heerlijk in je campertje door de bergen cruisen en genieten van het spel?

Helaas komt de volgende GTA pas uit op de nieuwe PS (en die komt pas in europa begin 2006).... we moeten dus lang wachten op de nieuwe GTA. Vliegen is niets mis mee, maar je mist wel een hoop. De Tanker bijvoorbeeld ;) :lol:

ooh man ik heb het spel nu allang uitgespeeld en moet ik zo lang wachten tot 2006? :( :angry:

Delen op andere websites

Daar is niets mis mee, maar ik maak ook geen opmerking in de zin van dat het wel verkeerd zou zijn. Daarmee bedoel ik deze opmerking "Zeker weer iemand die het spel snel wil uitspelen en alleen maar vliegt?". Van snelheid kun je ook genieten hoor :-)

Als iemand dat toch leuk vind moet hij dat lekker doen. Als iemand een half jaar over GTA wil doen, ook prima!

(Persoonlijk speel ik het spel liever 2x snel dan 1x langzaam, maar ja: dat is persoonlijk)

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...