Woozie>Thomas Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Heey ik ben nieuw hier en ik vroeg me af zou een van jullie mij kunne helpen bij een liedje te vinde het gaat om een liedje van tupac...en hij zingt er in i just don''t give a fu*k daarin geeft hij zn fu*k uit naar de politie van las vegas..de fbi...de cia...en nog andere intstanties.. heb al op limewire gezogt maar kon niks vinde.. pleaze help me ik zou eerlijk nie wete waaronder dit moet Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) Welkom op het Gtaforum, Je zoekt Tupac -- I Don't Give A Fuck . Meer radionummers kun je vinden op onze Walktrough -->> Klikkie Mvg, Pennywise The Clown Bewerkt: 30 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Boris H. Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) 2-pac - I dont give a fuck! Ik ben geen Hip-hop fan maar heb hem uit het boekje van GTA SA, je kan hem namelijk horen op Radio Los Santos. Veel plezier ermee! Boris H. Edit: OMG, 4 seconden later dan Pennywise. xD Bewerkt: 30 maart 2007 door Boris H. Reageren
Woozie>Thomas Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 he bedankt boys die walktrough met die radio zenders is vet handig ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.