fiestakilla Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 ik heb ff een vraagje ik heb mta gedownload versie 0.5 voor gta 3 en gta vc maar hoe krijg ik hem aan de praat als ik een server in wil zegt ie you have a modified mta version please reinstal mta maar dat heb ik al miljoenen keren gedaan hoe krijg ik hem aan de praat ??? help a.u.b. alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2007 ik heb ff een vraagje ik heb mta gedownload versie 0.5 voor gta 3 en gta vc maar hoe krijg ik hem aan de praat als ik een server in wil zegt ie you have a modified mta version please reinstal mta maar dat heb ik al miljoenen keren gedaan hoe krijg ik hem aan de praat ???help a.u.b. alvast bedankt Vrij vertaald staat er ongeveer; 'Je hebt een gemodificeerde MTA versie.' Logischerwijs denk ik er dan aan dat je aan het modden geweest bent en dat MTA daarom weigert. Mijn vraag dan ook aan jou, heb je wellicht mods gebruikt waardoor je geen MTA kan spelen? Dit kunnen dan bijvoorbeeld nieuwe eilanden en dergelijke zijn. Installeer Vice City anders eens opnieuw, en installeer MTA daar achteraan. Je savegames blijven gewoon staan dus daar heb je geen last van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fiestakilla Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2007 ja ik had wat mods geinstaleerd maar ik heb hem netopnieuw geinstaleerd gta vc en het lukte. bedankt voor de hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.