Jump to content

Help mta

fiestakilla

Recommended Posts

ik heb ff een vraagje ik heb mta gedownload versie 0.5 voor gta 3 en gta vc maar hoe krijg ik hem aan de praat als ik een server in wil zegt ie you have a modified mta version please reinstal mta maar dat heb ik al miljoenen keren gedaan hoe krijg ik hem aan de praat ???

help a.u.b. :cry:

alvast bedankt

Delen op andere websites

ik heb ff een vraagje ik heb mta gedownload versie 0.5 voor gta 3 en gta vc maar hoe krijg ik hem aan de praat als ik een server in wil zegt ie you have a modified mta version please reinstal mta maar dat heb ik al miljoenen keren gedaan hoe krijg ik hem aan de praat ???

help a.u.b. :cry:

alvast bedankt

Vrij vertaald staat er ongeveer; 'Je hebt een gemodificeerde MTA versie.' Logischerwijs denk ik er dan aan dat je aan het modden geweest bent en dat MTA daarom weigert. Mijn vraag dan ook aan jou, heb je wellicht mods gebruikt waardoor je geen MTA kan spelen? Dit kunnen dan bijvoorbeeld nieuwe eilanden en dergelijke zijn. Installeer Vice City anders eens opnieuw, en installeer MTA daar achteraan. Je savegames blijven gewoon staan dus daar heb je geen last van.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...