TheGuardian Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 De kogel is door de kerk. Black Eyed Peas zangeres Fergie heeft eindelijk toegegeven dat ze tijdens een optreden in Californië in 2005 in haar broek plaste. “We moesten ontzettend haasten en ik had geen tijd meer om naar het toilet te gaan. Ik deed het in mijn broek, echt verschrikkelijk”, aldus Fergie. De foto’s die er van de vochtige plek in haar broek gemaakt werden, spraken voor zich, maar de zangeres bleef het altijd stellig ontkennen. Tot nu dus. Bron: Showbizzwereld Vind het wel sneu voor haar, zou beter met paris hilton gebeurt zijn
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 Tja, wat moeten we hier nou van zeggen, misschien heb je nú een nieuwstopic te veel gemaakt TG. Want echt geweldig interesant is dit nou ook weer niet. Sneu voor haar vind ik het overigens niet, dan moet je maar wat beter leren inplannen.
spoeky Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Als je zo nodig moet ga je toch gewoon naar de WC. Ookal heb je geen tijd! Dat was niet zo slim. Toch vind ik het eigenlijk best grappig. Maar zoiets past inderdaad beter bij Paris Hilton.
RobertSA Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 (bewerkt) Zij wordt denk ik Paris Hilton de 2e, ze was btw ook een crackhoer. Wel smerig trouwens in je broek pissen tijdens een optreden. Bewerkt: 31 maart 2007 door robertpsv
Dynamic Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Lol, Als je je moet haasten, kan je toch eerst even wildplassen inplaats van je broek
King Room Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Lol, Als je je moet haasten, kan je toch eerst even wildplassen inplaats van je broek WHAHAHA Die vind ik dope alleen nu weet ik dat zij smerig is he !!!!!! DAMNNN hoe kan je dat ook doen!!
Dutchy3010 Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Niet echt een nuttig topic, dunkt me...
Recommended Posts