.Syfes Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ik ben gisteren terug gekomen van mijn vakantie met de school en ik dacht laat ik een sigje maken hier is ie dan : Deze render heb ik gebruikt en kijk naar men resultaat: Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 mhhhhh... ik vind deze toch minder dan andere die je heb gemaakt : je ziet te veel dat zelfde patroon terug komen de effecten op 50cent pakken oook beetje verkeerd uit vind ik. en die "splatter" rechtboven vind ik er weer niet zo bijpassen omdta de rest rondjes zijn. Reageren
.Syfes Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Daar heb je gelijk in maar ik wou iets anders doen altijd hetzelfde is niet goed Greetings Syfes Reageren
Woetsha Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 - punten: de kwaliteit is niet goed+ punten: De achtergrond past bij de render zeer origineel achtergrond Tips: ik zou iets doen aan de kwaliteit. 6,5/10 Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Volgens mij is de Qualiteit bewust om laag gedaan. Ik vind hem wel mooi, alleen jammer dat Fifty erop staat. Had een echte rapper gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.