Basje Geplaatst: 14 maart 2004 Rapport Geplaatst: 14 maart 2004 Is er ook een code voor Gta 3 dat je nooit dood gaat, dat je nooit turtoise meer hoeft te typen ik zou het wel makkelijk vinden namelijk. Reageren
Joriz Geplaatst: 15 maart 2004 Rapport Geplaatst: 15 maart 2004 Is er ook een code voor Gta 3 dat je nooit dood gaat, dat je nooit turtoise meer hoeft te typen ik zou het wel makkelijk vinden namelijk. Je kan trainers gebruiken dan hoef je alleen effe snel een knopje in te drukken. Een trainer kan je downloaden op GTAgames.nl Reageren
mr Vercettie Geplaatst: 15 maart 2004 Rapport Geplaatst: 15 maart 2004 Je kan trainers gebruiken dan hoef je alleen effe snel een knopje in te drukken.Een trainer kan je downloaden op GTAgames.nl ik heb het ook daar gedown. ik was ineens heel goed Reageren
Le Freak Geplaatst: 15 maart 2004 Rapport Geplaatst: 15 maart 2004 Is er ook een code voor Gta 3 dat je nooit dood gaat, dat je nooit turtoise meer hoeft te typen ik zou het wel makkelijk vinden namelijk. Die is er niet, en dat vind ik ook heel goed... Met zon code maak je het jezelf wel heel erg makkelijk! Dan ben je zo op het spel uitgekeken <_< Reageren
8-Ball Geplaatst: 16 maart 2004 Rapport Geplaatst: 16 maart 2004 Het is beter als je wel dood kan, maar ook weer niet zo snel. De GTA3 trainer is wel goed! :lol: Reageren
Ironfist Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Geplaatst: 4 juli 2004 maar heeft niet echt veel opties... Reageren
AlCaponie Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 Ik heb ook gta3 de trainer gedownload en gedaan wat er stond maar bij mij doet hij het nog niet wat kan het probleem zijn?¿ alvast bedankt Reageren
8-Ball Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 Ik heb ook gta3 de trainer gedownload en gedaan wat er stond maar bij mij doet hij het nog niet wat kan het probleem zijn?¿alvast bedankt Wat gebeurt er dan? Staat er een foutmelding of doet hij het gewoon niet in het spel? Reageren
megamarkt Geplaatst: 14 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2004 Ik heb ook gta3 de trainer gedownload en gedaan wat er stond maar bij mij doet hij het nog niet wat kan het probleem zijn?¿alvast bedankt Wat gebeurt er dan? Staat er een foutmelding of doet hij het gewoon niet in het spel? er is geen wachtwoord voor maar onsterfelijkheid is wel goed dat het niet erbij is anders was het spel wel zo uitgespeeld bij gta II kan dat wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.