Jump to content

nooit dood

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er ook een code voor Gta 3 dat je nooit dood gaat, dat je nooit turtoise meer hoeft te typen ik zou het wel makkelijk vinden namelijk. :D

Geplaatst:
Is er ook een code voor Gta 3 dat je nooit dood gaat, dat je nooit turtoise meer hoeft te typen ik zou het wel makkelijk vinden namelijk. :D

Je kan trainers gebruiken dan hoef je alleen effe snel een knopje in te drukken.

Een trainer kan je downloaden op GTAgames.nl

Geplaatst:
Je kan trainers gebruiken dan hoef je alleen effe snel een knopje in te drukken.

Een trainer kan je downloaden op GTAgames.nl

ik heb het ook daar gedown.

ik was ineens heel goed

Geplaatst:

Die is er niet, en dat vind ik ook heel goed...

Met zon code maak je het jezelf wel heel erg makkelijk!

Dan ben je zo op het spel uitgekeken <_<

• 3 maanden later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb ook gta3 de trainer gedownload en gedaan wat er stond maar bij mij doet hij het nog niet wat kan het probleem zijn?¿

alvast bedankt

Geplaatst:
Ik heb ook gta3 de trainer gedownload en gedaan wat er stond maar bij mij doet hij het nog niet wat kan het probleem zijn?¿

alvast bedankt

Wat gebeurt er dan? Staat er een foutmelding of doet hij het gewoon niet in het spel?

• 4 weken later...
Geplaatst:

alvast bedankt

Wat gebeurt er dan? Staat er een foutmelding of doet hij het gewoon niet in het spel?

er is geen wachtwoord voor maar onsterfelijkheid is wel goed dat het niet erbij is anders was het spel wel zo uitgespeeld bij gta II kan dat wel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...