Morpheus 83 Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 dure kledingzaak in los santos zit er een in de buurt van vinewood verder weet ik het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Neon licht onder je auto :huh: , je ziet ze vliegen hahahahaha 1.no idea 2.ik heb een meisje gevonden in de driver school ze was aan het babbelen met een vriendin maar ze zij dat ik te dun was, waneer ik 100% Muscle had :s en toen knalde ik ze neer dom van me weet ik 3.nope 4.zoals hij al zij je ziet ze vliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 2.ik heb een meisje gevonden in de driver school ze was aan het babbelen met een vriendin maar ze zij dat ik te dun was, waneer ik 100% Muscle had :s en toen knalde ik ze neer dom van me weet ik Ja is niet zo dom als je iemand dood knalt. Doe ik ook. En vast wel meer mensen. Als iemand wat tegen mij zegt stap ik uit en dan knal ik hem ook dood of haar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.