Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de laatste tijd geen signature meer gepost. Ik ben nog wel actief bezig ze te maken, alleen ik post ze niet, want ik wil ze bij battles gebruiken ;). Dus verwacht van mij iig geen premade ;).

Ontopic:

Ik heb een nieuwe style geprobeerd, en ik vond hem zelf aardig gelukt...

troytt2.png

Kunnen jullie zeggen wat jullie van de style vinden en of ik hem ook goed gebruik zegmaar?

Geplaatst:

hey,

ik vind dat je altijd leuke sigs maakt maar bij deze vond ik het eigenlijk gelijk tegenvallen.

het is opzich wel mooi bedacht maar ik heb misschien een paar tips

- misschien moet je een iets andere render gebruiken *geen echte mensen*

- je achtergrond is weggevaagd dus je ziet nu die blokjes *misschien kon je daar een andere kleur onder doen*

ik hoop dat je deze style niet op deze manier gaat gebruiken want dat zou ik minder vinden.

integendeel als je een nieuwe maakt met ditsoort style zou ik hem ook weer graag willen zien en kijken of die beter is :)

Geplaatst:
hey,

ik vind dat je altijd leuke sigs maakt maar bij deze vond ik het eigenlijk gelijk tegenvallen.

het is opzich wel mooi bedacht maar ik heb misschien een paar tips

- misschien moet je een iets andere render gebruiken *geen echte mensen*

- je achtergrond is weggevaagd dus je ziet nu die blokjes *misschien kon je daar een andere kleur onder doen*

ik hoop dat je deze style niet op deze manier gaat gebruiken want dat zou ik minder vinden.

integendeel als je een nieuwe maakt met ditsoort style zou ik hem ook weer graag willen zien en kijken of die beter is :)

Bedankt voor je tips! Deze stijl ga ik denk ik meer gebruiken voor juist mensen en niet games, want voor games gebruik meer me eigen stijl.

Over die achtergrond, het is idd zo dat als de achtergrond weg valt die blokjes komen, maar ik heb die bokjes zelf gedaan met pattern overlay, als een soort effect ;).

Nogmaals bedankt voor je rate! :)

Geplaatst:

Een nieuwe style ontwikkelen is altijd leuk, en er is ook zeker niets mis mee. Ik vindt je nieuwe style een goed gewaagde poging, maar ik zelf hou er niet echt van. De blokjes van je ‘pattern’ vindt ik te overheersend, een lagere opacity of een betere opvulling voor de achtergrond zou best eens een ander effect kunnen geven. Daarnaast vind

ik de achtergrond iets te rustig, het lijkt alsof ik enkel een brush zie. Een achtergrond moet veel levendiger zijn, probeer dus eens wat dingen uit met C4D (wat je overigens meestal wel doet) en gooi er daarna wat mooie ‘gradient maps’ overheen. (Gebruik zoveel mogelijke kleuren!) Je moet er juist voor zorgen dat niet elk stukje van de achtergrond hetzelfde is, zoiets geeft een beetje een ééntonig beeld vind ik persoonlijk.

Ik vindt het ook altijd wel mooi als je een render eruit laat springen. Dit kan je op heel wat verschillende manieren doen. Smudge bijvoorbeeld naar rechts en links en probeer achter de render wat dingen uit met C4D. Het is vooral uitproberen, weghalen, uitproberen, weghalen, en ga zo maar door, net zo lang totdat je iets moois hebt.

Tot slot vindt ik de tekst wat matig. Arial is op zich wel een leuk font maar niet voor deze style. Als je geen gepaste tekst kan vinden stop er dan geen tekst in, het hoeft eigenlijk helemaal niet. Ik vind de tekst zelf van een signature ook heel erg bepalend, een verkeerd font en het geheel zelf wordt wat aangetast. Kijk bijvoorbeeld eens naar andere signatures hoe het daar zit, zo doe je voor jezelf ook inspiratie op.

In ieder geval, leuk dat je je eigen style probeert te maken. Ga daar zeker mee door en laat je vooral inspireren door anderen! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...