Jump to content

Service Pack 2 installeren

Recommended Posts

Geplaatst:

eey,

ik had windows xp met sp2 op m'n pc staan

maar nu heb ik windows er opnieuw opgezet

maar is het eigenlijk wel nodig dat ik sp2 weer erop zet ?

Geplaatst:

Wat het Service Pack 2 inhoud:

De Nederlandstalige versie van Windows XP Service Pack 2 (SP2) brengt krachtigere beveiligingsinstellingen aan die helpen in de strijd tegen virussen, hackers en wormen. Het bevat bovendien nieuwe beveiligingsfuncties waarmee u uw pc gemakkelijker kunt beschermen.
Het zorgt er dus voor dat jouw PC beter beschermd is tegen gevaren, wat mij al genoeg reden lijkt om het te installeren. Zulke pakketten zijn er immers niet voor niets, de kans op een gevaar is aanwezig en dan kan je beter zo goed mogelijk er tegen 'bewapend' zijn.

En daarbij, het is gratis...

Geplaatst:
De Nederlandstalige versie van Windows XP Service Pack 2 (SP2) brengt krachtigere beveiligingsinstellingen aan die helpen in de strijd tegen virussen, hackers en wormen. Het bevat bovendien nieuwe beveiligingsfuncties waarmee u uw pc gemakkelijker kunt beschermen.
Het zorgt er dus voor dat jouw PC beter beschermd is tegen gevaren, wat mij al genoeg reden lijkt om het te installeren. Zulke pakketten zijn er immers niet voor niets, de kans op een gevaar is aanwezig en dan kan je beter zo goed mogelijk er tegen 'bewapend' zijn.

maar dan wordt toch wel m'n pc langzamer

en hoeveel gig/mb neemt het in beslag ?

Geplaatst:

maar dan wordt toch wel m'n pc langzamer

en hoeveel gig/mb neemt het in beslag ?

Hij is wel groot, namelijk 272 mb.

Kijk hier voor meer informatie.

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

Komt Sevice Pack 2 niet gewoon mee met Windows Update, net als Windows Internet Explorer 7?

Als je je PC afsluit krijg je dat venstertje, en wordt Sevice Pack 2 geïnstalleerd (denk ik).

Geplaatst:

Ik zou het zeker doen.

Zonder de SP2 kun ja al deze programma's niet gebruiken.

PS SC3 Bèta

Internet Explorer 7

Windows Media Player 11

...

Zijn al genoeg programma's, niet? ^_^

Maar wat eigenlijk nog het belangrijkste is, is dat de service pack je beveileging verhoogd!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...