Jump to content

HELP!


Dastard

Recommended Posts

Je moet gewoon op iemand richten, wapen of geen wapen.

daarna op het linker of rechter knopje op het D-pad drukken

Hetg Lukt Niet de code rekuteer iedereen met een 9mm Ligt AAn! en ik druk links of rechts op de d-pad(Wat is dat?)

Het is Voor PS2!

Help???? :cry:

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt de code uitzetten d.m.v. hem opnieuw te tippen; maar dan kun je alleen gangleden rekruteren en volgens mij hebben die ook wapens. Je kunt dus geen mensen rekruteren zonder wapens (de gangleden hebben machinegeweren)

Link to comment
Delen op andere websites

jullie verstaan het niet!

ik bedoel de code van rekuteer iedereen met 9mm ligt aan en ik wil een mens zonder wapen recuteren en p pierro zei dat ik liks of rechts moet duwen op d-pad ik deed dat en het ging niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt niet iemand zonder wapens rekruteren: ook niet als je je code afzet (dit kan door hem opnieuw in te tikken/tippen). En er is GEEN code om iemand zonder wapens te rekruteren

Link to comment
Delen op andere websites

jullie verstaan het niet!

ik bedoel de code van rekuteer iedereen met 9mm ligt aan en ik wil een mens zonder wapen recuteren en p pierro zei dat ik liks of rechts moet duwen op d-pad ik deed dat en het ging niet!

Je kan niemand zonder wapen recruteren. Hij zal voordat je deze of gene hebt gerecruiteerd dan wel geen wapen hebben, maar erna wel. Dit omdat je dan gewoon alvast wat wapens in je beginnende gang hebt.

Met de D-pad bedoelen we de 4 knopjes aan de linkerkant van je Joystick. Overigens is het niet de linker en rechter maar diee boven en onder zit...

Hoe recruite ik een Member?


  • PC

  • PS2

  • XBox

  1. Richt op je Member. [RMB, Right Mouse Button] [R2] [Zie WikiGTA]
  2. Klik nu op G of H/Pijltje omhoog of omlaag/Zie WikiGTA
  3. Klaar, hij is nu gerecruteerd!

Overigens hebben 2 toetsen hetzelfde effect bij het recruteren, maar bij de daaropvolgend commando's niet.

PC; G: Kom mee, laat hem met je meelopen. H: Blijf staan, laat hem een tijdje op een bepaalde plek staan.

PS2; Pijltje omhoog: Kom mee, laat hem met je meelopen. Pijltje Omlaag: Blijf staan, laat hem een tijdje op een bepaalde plek staan.

XBox; Zie WikiGTA...

Mvg,

VWO-er

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt niet iemand zonder wapens rekruteren: ook niet als je je code afzet (dit kan door hem opnieuw in te tikken/tippen). En er is GEEN code om iemand zonder wapens te rekruteren

ok mlaar als ik iemand rekuter en hij zit in de auto schiet hij de hele tijd :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij schiet op Ballas, of andere Veijand gangs, of als je een Politie ster hebt, schieten ze ook op de politie!

Edit: Lekker Nederlands Kellerman :puh:

Bewerkt: door Kellerman
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt niet iemand zonder wapens rekruteren: ook niet als je je code afzet (dit kan door hem opnieuw in te tikken/tippen). En er is GEEN code om iemand zonder wapens te rekruteren

ok mlaar als ik iemand rekuter en hij zit in de auto schiet hij de hele tijd :duh:

Da's logisch, als je door een vijandelijk ganggebied als die van de Ballas of Los Santos Vagos rijdt zal hij automatisch gan schieten omdat het je vijanden zijn. Dit kan je niet uitzetten...

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt niet iemand zonder wapens rekruteren: ook niet als je je code afzet (dit kan door hem opnieuw in te tikken/tippen). En er is GEEN code om iemand zonder wapens te rekruteren

ok mlaar als ik iemand rekuter en hij zit in de auto schiet hij de hele tijd :duh:

Je kunt wel zorgen dat ze niet in de auto schieten door de rekruteer iedereen met bazookas code te gebruiken. Dan schieten ze niet meer uit de auto

EDIT: lol 3 tegelijk, ik ben laatst maar heb wel de oplossing :puh:

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

Als je dan uitstapt in veijandig gebied, of je hebt politie achter je aan word het 1 grote bende!, Let maar op :schater:

Als je gewonen mensnen rekruteerd schieten die zowiezo niet snel. Als iemand op jouw schiet doen ze niets, alleen als jij op iemand schiet, schieten ze op die persoon

Link to comment
Delen op andere websites

Nou dan, Dan kan je niks doen, wat willen jullie eigelijk, Gang-Members die niet schieten, het is geen schoolreisje Gaan jullie met 7 gangmembers door San Andreas heen Toeren? :puh:

Bewerkt: door Kellerman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...