Jump to content

HELP!


Dastard

Recommended Posts

Oke, Maar ja dan is die oplossing van Michael de enigste :bonk:

of niet in ballas/vagos terein gaan reizen, maar door de bergen, en woestijn :schater::schater:

Vakantie Trip

Bewerkt: door Kellerman
Link to comment
Delen op andere websites

Op andere Gangs als de Triads en Da Nang Boys!

In de bergen zijn geen gangs, en daar kun je mooie kiekjes maken met je camera :puh: Happy Holiday

Bewerkt: door Kellerman
Link to comment
Delen op andere websites

Op andere Gangs als de Triads en Da Nang Boys!

In de bergen zijn geen gangs, en daar kun je mooie kiekjes maken met je camera :puh: Happy Holiday

ok thx nog 1 ding waarom schietezn ze dan op gewoone autos met gewoone peds

Link to comment
Delen op andere websites

Kan zijn dat je de Code hebt gedaan dat Gangs de straten overnemen. Dan komt er ook Maffia, en die rijden meestal in gewone autos!, en zien er vergelijke met andere gangs, behoorlijk noormaal uit! :puh:

Bewerkt: door Kellerman
Link to comment
Delen op andere websites

Op andere Gangs als de Triads en Da Nang Boys!

In de bergen zijn geen gangs, en daar kun je mooie kiekjes maken met je camera :puh: Happy Holiday

ok thx nog 1 ding waarom schietezn ze dan op gewoone autos met gewoone peds

Dan is er iets mis met je game, normaal doen ze dat niet en je kunt niet met een 9mm uit je auto schieten

Link to comment
Delen op andere websites

Op andere Gangs als de Triads en Da Nang Boys!

In de bergen zijn geen gangs, en daar kun je mooie kiekjes maken met je camera :puh: Happy Holiday

ok thx nog 1 ding waarom schietezn ze dan op gewoone autos met gewoone peds

Dan is er iets mis met je game, normaal doen ze dat niet en je kunt niet met een 9mm uit je auto schieten

;( maar die code van gangs nemen straten over is niet ingetypt en mijn gta:sa is platinuim gekocht in game mania in maart

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt er ook aan waarop je hem hebt! PS2? Pc?

Als PC kan het zijn dat er een file niet goed staat ofzoiets! Heb je hem op PS2 dan is er iets mis! Probeer dan een nieuwe save game te beginne, kijken of het nog zo is. Anders is er echt iets mis met je Disc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt er ook aan waarop je hem hebt! PS2? Pc?

Als PC kan het zijn dat er een file niet goed staat ofzoiets! Heb je hem op PS2 dan is er iets mis! Probeer dan een nieuwe save game te beginne, kijken of het nog zo is. Anders is er echt iets mis met je Disc.

het is op ps2 en een nieuwxe save game?(opnieuw beginnen?)

Link to comment
Delen op andere websites

Jaa, ik denk dat dit het enigste is, tenzij je er geen problemen mee hebt dat ze zomaar willekeurig op mensen schieten zonder dat jij iets doet :puh:

Sorry voor late reactie, soms is de site overvol en is hij voor mij Offline! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Jaa, ik denk dat dit het enigste is, tenzij je er geen problemen mee hebt dat ze zomaar willekeurig op mensen schieten zonder dat jij iets doet :puh:

Sorry voor late reactie, soms is de site overvol en is hij voor mij Offline! :puh:

ik had vroeger ook gta:sa juist op de dag na de realease en toen had ik een manier om mensen te rekuteeren zonder wapen maar bent vergeten wel jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...