san city Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 je kon dus een eigen nieuwe gang maken maar hoe doe je dat precies? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 je kon dus een eigen nieuwe gang maken maar hoe doe je dat precies? Wat bedoel je precies? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
san city Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 nou...als je een bepaalde hoeveelheid respect hebt op je meter dan staat er dat je een drie of vier mans gang kan oprichten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 nou...als je een bepaalde hoeveelheid respect hebt op je meter dan staat er dat je een drie of vier mans gang kan oprichten. OH, ja dat klopt. Hoe meer respect je hebt opgebouwd, des temeer man je mee kan nemen. Dit doe je door naar iemand toe te lopen (moet wel van je eigen gang zijn, die groene gasten.) en op het rechter pijltje op je contoller te drukken. (het linkerpijltje is een negatief effect. Dus als je daarop drukt blijft dat mannetje weer staan, en stopt ie met je te volgen.) Nu loopt hij/ze met je mee, en als jij in een auto stapt. Stappen hun ook in enzo. Dat is wel lachen Kortom dan heb je een eigen groepje van een paar man. Ik heb mijn respectbalkje helemaal vol en kan nu ongeveer 7 man met me mee laten lopen. B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2004 misschien zoekfunctie kan de zoekfunctie je helpen? SLOTJE Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts