kees1991 Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 hallow. ik heb windows XP media center. en laast kwam er een hele groote updatem, maar ik was ff met dandere dingen bezig dus ik had geeen zin om die update te installen. ik heb die dus gecanseld. nu is dat 1 week geleden en ik krijg die update niet meer. ook krijg ik geen andre updates. mijn pa heeft de zelfde windows en die krijgt nog wel weer updates. omdat hij die update wel geinstleerd heeft. nu is mijn vraag hoe krijg ik die update weer? Reageren
HerrieM Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Als je op start drukt en bij alle programma's kijkt zal er ook een pictogram staan met daarnaast de tekst Windos Update. Als je hierop klikt zul je doorverwezen worden naar de site van microsoft waar je voor windows de laatste updates kunt halen. Nadat je dat hebt gedaan en alles in geïnstaleerd ga je weer naar Start en druk je op Configuratiescherm. In dit menu dat nu geopend word zal ook een pictogram staan met de tekst Automatische updates. Klik deze aan en zorg ervoor dat het vakje voor Automatisch (aanbevolen) aangevinkt is. Nu zal windows als het goed is elke weer vanzelf de laatste updates uitvoeren. Reageren
kees1991 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 na dat ik op windows update heb gedrukt kom ik hier dan maakt t niet uit welke of ik kies. ik krijg dan altijd dit te zien. k weet niet goet wat ik daar nu mee moet :S Reageren
HerrieM Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ik ken dat probleem niet. Misschien moet je het later opnieuw proberen. Sla anders die stap over en zet alleen de automatische update aan. Reageren
kees1991 Geplaatst: 31 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 auto update staat aan :S om 3uur in de midag zou die gaan updaten. maar dat doet die dus niet. en er zijn wel updates. want mijn pa krijg die ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.