Jump to content

Nieuw GTA IV plaatje?

Recommended Posts

Geplaatst:
Lijkt wel op San Andreas met die platte bomen. Waar heb je deze afbeelding vandaan?

Ja inderdaad. Ik vind het net Red country met op de achtergrond Los Santos. Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben! Ik denk dat ie fake is. De meeste echte screens worden als eerste door Rockstar vrijgegeven.

Geplaatst:

Ik moet zeggen dat het er wel leuk uit ziet, maar ik denk echter niet dat dit van GTA IV komt. Ten eerste GTA IV heeft afgesproken met Gamesinformer, het nieuwsblad dat de eerste informatie door hen verspreid mag worden en niet eerder. Ik denk niet dat een medewerker van hen zo stom is om dit überhaupt door te geven, want dan zijn ze direct hen rechten kwijt. Dit is dus denk ik iets dat uit GTA San Andreas is, wat helemaal bewerkt is met Photoshop, maar daarover kan ik zelf ook niet zeker zijn. en ik zou graag een bron zien. :)

Geplaatst: (bewerkt)
Dit is dus denk ik iets dat uit GTA San Andreas is, wat helemaal bewerkt is met Photoshop, maar daarover kan ik zelf ook niet zeker zijn. en ik zou graag een bron zien. :)

Wat een belediging :O

Dit plaatje is uit Alan Wake!!

1 van de meest realistiche games van 2007

en het mooiste spel van 2005 of de E3

(nog niet uit :) )

Grats

EDIT: bomen zullen nog wel een tijdje half 2d blijven =D (ook in gta IV =D )

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Geplaatst:
Dit is dus denk ik iets dat uit GTA San Andreas is, wat helemaal bewerkt is met Photoshop, maar daarover kan ik zelf ook niet zeker zijn. en ik zou graag een bron zien. :)

Wat een belediging :O

Dit plaatje is uit Alan Wake!!

1 van de meest realistiche games van 2007

en het mooiste spel van 2005 of de E3

(nog niet uit :) )

Grats

EDIT: bomen zullen nog wel een tijdje half 2d blijven =D (ook in gta IV =D )

Alan Wake geeft R* dat niet uit?

Geplaatst:
Lijkt wel op San Andreas met die platte bomen. Waar heb je deze afbeelding vandaan?

Ja inderdaad. Ik vind het net Red country met op de achtergrond Los Santos. Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben! Ik denk dat ie fake is. De meeste echte screens worden als eerste door Rockstar vrijgegeven.

Dit is volgens mij sa: Op de trailer waren de gebouwen veel blinkerder. En die boom lijkt precies op de bomen uit sa

Geplaatst:

Ik denk dat er geen enkele reden toe is dat dit een echte GTA IV screenshot is. Als het een echte screenshot was, was hij al lang bekend geweest op de site van R* zelf. Bovendien is dit eerder een screen uit San Andreas als je het aan mij vraagt, de bomen in GTA IV zijn veel gedetailleerder dan op die screen. Ik gooi hier dus een slotje op.

Topic gesloten. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...