GTA-Freak2 Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ik wil graag een Wifi usb key voor de PSP kopen, dat is een apparaatje zodat je overal met je PSP op internet kunt. Maar nu heb ik wel een heel groot min-punt gehoord en dat is dat als je op internet wilt, dat dan je PC moet aanstaan. Dit lijkt me wel heel stom, want dat moet ik als ik bv op vakantie ben, de PC laten opstaan. Weet dus iemand een gelijkaardig ding, maar dan dat je PC niet moet opstaan. Weet iemand nog andere nadelen? Alvast Bedankt. GTA-Freak2 Reageren
Fox Lenny Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Wat ik lees van de advertentie is dat het een soort usb-stick die je in je pc plugt waardoor er een (klein) wifi-netwerk ontstaat rondom je pc. Het is logisch dat je je pc aan moet hebben staan, want als ie uitstaat dan werkt de usb-poort niet.... En je hebt het over op vakantie gaan, maar het signaal van die stick zal in het beste geval iets van 20 meter komen.... Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Wat ik lees van de advertentie is dat het een soort usb-stick die je in je pc plugt waardoor er een (klein) wifi-netwerk ontstaat rondom je pc. Het is logisch dat je je pc aan moet hebben staan, want als ie uitstaat dan werkt de usb-poort niet.... En je hebt het over op vakantie gaan, maar het signaal van die stick zal in het beste geval iets van 20 meter komen.... Nee als je die USB stick in je PC hebt steken, dan kan je over heel de wereld op internet met je PSP! Weet iemand anders misschien iets gelijkaardigs, maar dan dat je PC niet moet aanstaan? Alvast Bedankt. Reageren
SamShine Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 *kuch* Je eerste gedachte is op voorbaat al fout, GTA-freak2, als je op vakantie gaat is het berijk van de Wifi-USB-connecter voor je PSP al veel te zwak om er dan nog gebruik van te maken. Als je er thuis van gebruik wilt maken zonder je PC aan te laten staan heb je een draadloze router nodig. Maar die dingen raad ik je zoiezo niet aan vanwege de vele rondslomp met instellingen en een zwakke verbinding. Een andere mogelijkheid voor als je op vakantie bent zijn de 'hotspots' van T-mobile, waarover je 'hier' meer kan vinden. Ze werken niet overal, maar een alternatief is het zeker. Overigens weet ik niet of deze uberhaupt op je PSP werken, maar het is het proberen waard. Anders kan je gewoon niet op het internet met je PSP op vakantie, mits je van je campingbaas niks voor je kan regelen of er in het hotel geen alternatief is. Reageren
Tunix Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 *kuch*Je eerste gedachte is op voorbaat al fout, GTA-freak2, als je op vakantie gaat is het berijk van de Wifi-USB-connecter voor je PSP al veel te zwak om er dan nog gebruik van te maken. Als je er thuis van gebruik wilt maken zonder je PC aan te laten staan heb je een draadloze router nodig. Maar die dingen raad ik je zoiezo niet aan vanwege de vele rondslomp met instellingen en een zwakke verbinding. Een andere mogelijkheid voor als je op vakantie bent zijn de 'hotspots' van T-mobile, waarover je 'hier' meer kan vinden. Ze werken niet overal, maar een alternatief is het zeker. Overigens weet ik niet of deze uberhaupt op je PSP werken, maar het is het proberen waard. Anders kan je gewoon niet op het internet met je PSP op vakantie, mits je van je campingbaas niks voor je kan regelen of er in het hotel geen alternatief is. De Hot-Spots van T-Mobile werken gewoon op je PSP. Je kan ze vinden op sommige stations, alle vliegvelden en andere drukke plekken. Reageren
Schno009 Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 De Hot-Spots van T-Mobile werken gewoon op je PSP. Je kan ze vinden op sommige stations, alle vliegvelden en andere drukke plekken. Denk je dat die gratis zijn? Moet je meestal een key voor 'huren' over dat wifi sleuteltje, 20 meter is wel erg optimistisch hoor, meestal kom je met die brol niet verder als 10. Als dit echt zo zou werken zouden er geen internetcafés bestaan. Dat is ook de lokatie die ik aanbeveel. Vele malen goedkoper als internetten via zo'n hotspot of via een T-Mobile GPRS netwerk. Reageren
Tunix Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Om van een HotSpot gebruik te maken moet je een voucher oid kopen. Voor meer info kijk hier. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 ik denk dat je het beste af bent met de WifiMax. Die heb ik ook gekocht en hij werkt heel lekker nog nooit problemen mee gehad. En ja je Pc moet hiervoor aanstaan maar dat is met alles zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.