Jump to content

Range Rover

Recommended Posts

Geplaatst:

Netjes. Veel gedetailleerder dan die anderen. Dat wordt wat moeilijker voor Arjen om in te "kleuren". Belijning is weer goed, evenals de lichtinval. Je moet wel iets doen aan je koplampen, want die zijn een beetje vaag. Probeer die eens wat duidelijker te maken dan al die rondjes.

Dat waren mijn enige opmerkingen over deze geweldige tekening die in mijn ogen een 9 waard is :D!

KUTGW :bier:

Geplaatst:

Man zeer netjes. Strake lijnen. Zeer goed getekent.Tot in de laatste detail zowat. Geheel mijn style. Idd netjes getekent. Ik heb op dit gebied met potlood geen pro. Maar ik vind dit wel een 10 waart :dans:

Geplaatst:

Koplampen zijn inderdaad niet mijn sterkste kant.

Bedankt voor de comments,

Graag als jullie een auto willen zien die jullie bevalt zeggen die maak ik dan. :eten:

Geplaatst:

in ieder geval vind ik de auto goed gelukt. de koplampen vallen inderdaat zeer snel op en zijn ook niet je sterkste kant. weet je wat je dan moet doen. zoek foto's van auto's op en teken alleen de koplampen een paar keer over. zorg dat deze in je gedachten zitten en dat begin je auto te tekenen met de koplampen, als deze dan mislukken kun je nog opnieuw beginnen zonder dat je werk verliest

maar voor deze auto

8/10 (1 punt er af voor de koplampen)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...