Jump to content

Wie kan me helpen met een mod?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb serieus hulp nodig..

Ik heb een mod van een crossbow, die de plaatst van da ak-47 inneemt,, maar ik heb een probleem. Toen ik met IMG-Tool bezig was kon hij 2 van de 3 bestanden niet vinden die ik daarvoor moest verwisselen, wie weet hoe dat kan??

Deze 2 bestanden kan IMG-Tool niet vinden:

ak47-black.txd

ak47-Camo.txd

Who can help me?? :engel::sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een mod van een crossbow, die de plaatst van da ak-47 inneemt,, maar ik heb een probleem. Toen ik met IMG-Tool bezig was kon hij 2 van de 3 bestanden niet vinden die ik daarvoor moest verwisselen, wie weet hoe dat kan??

ak47-black.txd

ak47-Camo.txd

Die bestanden zitten ook niet in de 'gta3.img', enkel de 'ak47.txd' zit erin, met natuurlijk de bijbehorende '.dff'. Black en Camo lijken me gewoon twee soorten, zwart en gecamoufleerd. Ik denk dat het dus gewoon gaat om de normale 'ak47.txd', stuur anders even de mod want ik wil wel even een kijkje nemen in de readme, en desnoods even installeren.

Edit: Vergeten te zeggen, maar ik denk dat je één van die twee moet kiezen. Dus welke is het mooist? Die zwarte, of de gecamoufleerde.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

ak47-black.txd

ak47-Camo.txd

Die bestanden zitten ook niet in de 'gta3.img', enkel de 'ak47.txd' zit erin, met natuurlijk de bijbehorende '.dff'. Black en Camo lijken me gewoon twee soorten, zwart en gecamoufleerd. Ik denk dat het dus gewoon gaat om de normale 'ak47.txd', stuur anders even de mod want ik wil wel even een kijkje nemen in de readme, en desnoods even installeren.

ok, maar ik had dus die ak47.dff ook gedaan, die stond wel in de lijst, maar toen ging ik gta spelen > ging ik naar ammunation > pakte ik me ak47 en ik zag me geweer helemaal niet, zelfs niet de gewone ak-47..

en ik zal ook even die mod erbij doen..

Ty

crossbow.zip

Geplaatst:

ak47-black.txd

ak47-Camo.txd

ok, maar ik had dus die ak47.dff ook gedaan, die stond wel in de lijst, maar toen ging ik gta spelen > ging ik naar ammunation > pakte ik me ak47 en ik zag me geweer helemaal niet, zelfs niet de gewone ak-47..

Ty

Die '.dff' is het model geloof ik, de 'txd' is de texture. Dan is het natuurlijk wel te verklaren dat je je originele AK47 niet meer ziet. Voeg de gewone bestanden weer even toe de 'gta3.img'. Ik hoop dat je er back-up's van hebt gemaakt, anders heb ik ze nog wel voor je. Zodra je dus die originele bestanden weer hebt toegevoegd ga je even naar 'Commands > Rebuild Archive.' Zodra je dat gedaan hebt haal je de originele 'ak47.dff' weg, en voeg je die van de mod toe. Dan pak je de 'ak47.txd' en ook die haal je weg en je voegt wederom die van de mod toe. Let dus wel op: je kan maar één kiezen. Wil je een zwarte texture dan kies je de 'Black'. Wil je een (waarschijnlijk) gecamoufleerde kies dan 'Camo'.

AK47 bestanden:

Geplaatst:

ak47-black.txd

ak47-Camo.txd

Ty

Die '.dff' is het model geloof ik, de 'txd' is de texture. Dan is het natuurlijk wel te verklaren dat je je originele AK47 niet meer ziet. Voeg de gewone bestanden weer even toe de 'gta3.img'. Ik hoop dat je er back-up's van hebt gemaakt, anders heb ik ze nog wel voor je. Zodra je dus die originele bestanden weer hebt toegevoegd ga je even naar 'Commands > Rebuild Archive.' Zodra je dat gedaan hebt haal je de originele 'ak47.dff' weg, en voeg je die van de mod toe. Dan pak je de 'ak47.txd' en ook die haal je weg en je voegt wederom die van de mod toe. Let dus wel op: je kan maar één kiezen. Wil je een zwarte texture dan kies je de 'Black'. Wil je een (waarschijnlijk) gecamoufleerde kies dan 'Camo'.

AK47 bestanden:

eey ok, ty very much..

ik had idd geen back-up gemaakt :puh:

maar ach..

ik zal het nu nog een keer proberen

Srry voor de moeite..

maar het hoeft al niet meer..

ik haal heel SA en alles erbij van me comp af...

het gaat iets te veel ruimte innemen (ik heb namelijk rond de 500 bestden voor GTA)

..

Greetzz,,

Arch

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de EDIT-knop, svp. :)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...