anishkanhai Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Elke keer als ik naar Millie ga, krijg ik dit bericht: What does she mean by ''not fit''? What ever happened to a good sense of humor? Daarna gaat er 1% af. Wat moet ik doen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Elke keer als ik naar Millie ga, krijg ik dit bericht: What does she mean by ''not fit''? What ever happened to a good sense of humor? Daarna gaat er 1% af. Wat moet ik doen? Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij moet je iets doen aan je spieren. Althans zoiets heb ik een keer gelezen. Bezoek dus eens de sportschool, en ga wat spieren kweken. Overigens kun je ook nog proberen om in een dichte auto in de rode marker te rijden, iets wat ik ook eens gehoord hebt. Reageren
Dastard Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Elke keer als ik naar Millie ga, krijg ik dit bericht: What does she mean by ''not fit''? What ever happened to a good sense of humor? Daarna gaat er 1% af. Wat moet ik doen? Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij moet je iets doen aan je spieren. Althans zoiets heb ik een keer gelezen. Bezoek dus eens de sportschool, en ga wat spieren kweken. Overigens kun je ook nog proberen om in een dichte auto in de rode marker te rijden, iets wat ik ook eens gehoord hebt. nee je moet spieren kweeken heel veel..heb ik ook gehad Reageren
HerrieM Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Er is nog een derde optie voor het daten van Millie. Ga naar een savehouse met wardrobe en doe het Gimp suit aan. Deze is te vinden onder special en is een leer pak. Nu maakt het Millie niet uit hoe CJ eruit ziet en zal ze ookm niet meer willen daten, maar gelijk overgaan naar het Coffee gedeelte. Ook kun je alle Oystrers verzamelen. Nadat je ze allemaal hebt verzameld zal geen enkele vriendin nog eisen aan het uiterlijk van CJ stellen. Reageren
cj knakker Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Elke keer als ik naar Millie ga, krijg ik dit bericht: What does she mean by ''not fit''? What ever happened to a good sense of humor? Daarna gaat er 1% af. Wat moet ik doen? je moet een beetje fat hebben en max muscle dan gaat ze met je uit (p.s L1 is bloemen geven als je die hebt maar dan moet je ze wel eerst vast houden) succes Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Overigens kun je ook nog proberen om in een dichte auto in de rode marker te rijden, iets wat ik ook eens gehoord hebt. Even een aanvulling. Dit lopt inderdaad ja, zelf nog uitgeprobeerd een jaar geleden ofzo. Maar let wel op, want je moet in een gesloten auto rijden. In bijvoorbeeld een Comet zal dit niet werken, want dan zal ze je nog zien zitten. Gesloten auto in de marker en klaar . Reageren
michaelfivez Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Je zegt dat l1 op ps2 bloemen geven is, wat is dit op PC? Reageren
Bling Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Je zegt dat l1 op ps2 bloemen geven is, wat is dit op PC? Met de PC-versie kun je deze handeling uitvoeren door middel van de TAB-toets. Dit wordt overigens in de meeste gevallen gewoon aangegeven op een schermpje, indien je je met een bosje bloemen in de buurt van een vriendin bevindt. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Je zegt dat l1 op ps2 bloemen geven is, wat is dit op PC? Met de PC-versie kun je deze handeling uitvoeren door middel van de TAB-toets. Dit wordt overigens in de meeste gevallen gewoon aangegeven op een schermpje, indien je je met een bosje bloemen in de buurt van een vriendin bevindt. oke, bedankt (bij mij werd dit nooit aangegeven) PS:heb je girl friend nodig voor de 100%? Reageren
Bling Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 PS:heb je girl friend nodig voor de 100%?In feite niet. De enigste vriendin waarmee je moet daten, wil je het spel 100% uitspelen, is Millie. Je ontmoet haar ten tijde van de missie 'Key to Her Hearth'. Je zult de keycard van haar moeten zien te bemachtigen, wil je toegang krijgen tot de missie 'Breaking the Bank at Caligula's'. Je zult hiervoor je relatie voor 35% moeten onderbouwen met Millie, waarna je de keycard van Millie zult krijgen. Hiernaast bestaat er nog wel een andere manier om de keycard te verkrijgen, namelijk door Millie te vermoorden.Het daten met je vriendinnen is dus niet verplicht voor het behalen van de 100% van San Andreas. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 PS:heb je girl friend nodig voor de 100%?In feite niet. De enigste vriendin waarmee je moet daten, wil je het spel 100% uitspelen, is Millie. Je ontmoet haar ten tijde van de missie 'Key to Her Hearth'. Je zult de keycard van haar moeten zien te bemachtigen, wil je toegang krijgen tot de missie 'Breaking the Bank at Caligula's'. Je zult hiervoor je relatie voor 35% moeten onderbouwen met Millie, waarna je de keycard van Millie zult krijgen. Hiernaast bestaat er nog wel een andere manier om de keycard te verkrijgen, namelijk door Millie te vermoorden.Het daten met je vriendinnen is dus niet verplicht voor het behalen van de 100% van San Andreas. Er is 1 vriendin, die je niets geeft als je haar 10 procent dated, was dit Millie, ik heb haar namelijk vermoord, Denis heb ik ook vermoord maar die komt gewoon terug >>> Door Dutchy3010: Kan je even verheldering brengen waarom dit te maken heeft met het topic?<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.