Jump to content

Trainen en fietsen


bruindebeer1

Wat zou weggvallen ?  

46 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat zou wegvallen ? OF erbij steken ?

    • Gym
      4
    • Fietsen
      0
    • Kledingkopen
      2
    • Vliegtuigen vliegen
      8
    • Skateboarden erin steken
      15
    • In gebouwen kunnen rijden
      10


Recommended Posts

In de trailer ziet je ventje er redelijk oud uit zou je dus niet meer naar de gym kunnen gaan ??

Ik heb ook nergens een fiets gezien dus zouden er veel dingen weg vallen ??

Bewerkt: door bruindebeer1
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bruindebeer1

    4

  • pilot

    2

  • Only GrandTheftAuto

    2

  • gtamick

    2

Ik neem aan dat R* geen reden heeft om dingen we te halen. Ik ga er dus maar van uit dat R* alleen dingen toevoegd.

Het feit dat je geen fiets hebt gezien is omdat de trailer maar 45 sec duurde. Fietsers zul je idd in het centrum van NY niet snel tegenkomen, ik ga er van uit dat ze er wel zijn in de buitenwijken.

Bewerkt: door Bradley H.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat R* geen reden heeft om dingen we te halen. Ik ga er dus maar van uit dat R* alleen dingen toevoegd.

Het feit dat je geen fiets hebt gezien is omdat de trailer maar 45 sec duurde. Fietsers zul je idd in het centrum van NY niet snel tegenkomen, ik ga er van uit dat ze er wel zijn in de buitenwijken.

helemaal mee eens.

Ik zie niet in waarom er dingen weg zouden gaan, mischien komen er wel dingen bij zoals huisdieren? of kleine kinderen ofzo jeweet het nooit, niet dat je er veel aan hebt maarja :bonk: en in het centruum zie je eerder taxi's dan fietsen dat is logisch, ik hoop trouwens wel dat je gewoon naar de gym kunt blijven gaan , het zou wel leuk zijn als die groter zou zijn en er ook andere mensen sporten, want in San Andreas kon cj iedereen in 2 klappen dood slaan dat is wat overdreven vind ik zelf. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

R* zal heus geen dingen weghalen. Zoals Bradley H. zegt, alleen maar dingen toevoegen.

Dus ik ben er heilig van overtuigd dat R* de opties in de poll niet zal weghalen in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

R* zal heus geen dingen weghalen. Zoals Bradley H. zegt, alleen maar dingen toevoegen.

Dus ik ben er heilig van overtuigd dat R* de opties in de poll niet zal weghalen in GTA IV.

Ik zie niet echt in waarom een oude meneer super veel spieren zou kunnen hebben.

Ik hoop dat ze er skateboarden in steken !

EDIT : Ik heb een paar keuze mogelijkheden erin gestoken waar je kan kiezen wat erbij zou moeten komen :D

Bewerkt: door bruindebeer1
Link to comment
Delen op andere websites

In de trailer ziet je ventje er redelijk oud uit zou je dus niet meer naar de gym kunnen gaan ??

Ik heb ook nergens een fiets gezien dus zouden er veel dingen weg vallen ??

ik had het in een andere forum ook al gezegd, niet omdat je iets niet ziet dat het niet in de nieuwe GTA voorkomt, als ze alle voertuigen moeten laten zien in een 1 minuut durende trailer. dat is onmogelijk... dus waarom zou fietsen niet kunnen.. en of die kerel er oud uit zag dat weet ik niet zo hoor :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat R* geen reden heeft om dingen we te halen. Ik ga er dus maar van uit dat R* alleen dingen toevoegd.

Het feit dat je geen fiets hebt gezien is omdat de trailer maar 45 sec duurde. Fietsers zul je idd in het centrum van NY niet snel tegenkomen, ik ga er van uit dat ze er wel zijn in de buitenwijken.

helemaal mee eens.

Ik zie niet in waarom er dingen weg zouden gaan, mischien komen er wel dingen bij zoals huisdieren? of kleine kinderen ofzo jeweet het nooit, niet dat je er veel aan hebt maarja :bonk: en in het centruum zie je eerder taxi's dan fietsen dat is logisch, ik hoop trouwens wel dat je gewoon naar de gym kunt blijven gaan , het zou wel leuk zijn als die groter zou zijn en er ook andere mensen sporten, want in San Andreas kon cj iedereen in 2 klappen dood slaan dat is wat overdreven vind ik zelf. :schater:

Ja.Klopt helemaal,maar ik denk ZEKER niet dat ze er huisdieren gaan indoen,omdat het toch maar en actiespel blijft,en geen sims!.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat R* geen reden heeft om dingen we te halen. Ik ga er dus maar van uit dat R* alleen dingen toevoegd.

Het feit dat je geen fiets hebt gezien is omdat de trailer maar 45 sec duurde. Fietsers zul je idd in het centrum van NY niet snel tegenkomen, ik ga er van uit dat ze er wel zijn in de buitenwijken.

helemaal mee eens.

Ik zie niet in waarom er dingen weg zouden gaan, mischien komen er wel dingen bij zoals huisdieren? of kleine kinderen ofzo jeweet het nooit, niet dat je er veel aan hebt maarja :bonk: en in het centruum zie je eerder taxi's dan fietsen dat is logisch, ik hoop trouwens wel dat je gewoon naar de gym kunt blijven gaan , het zou wel leuk zijn als die groter zou zijn en er ook andere mensen sporten, want in San Andreas kon cj iedereen in 2 klappen dood slaan dat is wat overdreven vind ik zelf. :schater:

Ja.Klopt helemaal,maar ik denk ZEKER niet dat ze er huisdieren gaan indoen,omdat het toch maar en actiespel blijft,en geen sims!.

Hopelijk kan je skaten en mensen omverskaten en op auto een ollie doen ! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat R* geen reden heeft om dingen we te halen. Ik ga er dus maar van uit dat R* alleen dingen toevoegd.

Het feit dat je geen fiets hebt gezien is omdat de trailer maar 45 sec duurde. Fietsers zul je idd in het centrum van NY niet snel tegenkomen, ik ga er van uit dat ze er wel zijn in de buitenwijken.

In het centrum van New York City zie je best wel veel mensen fietsen in het centrum.

Link to comment
Delen op andere websites

Die kerel in de trailer lijkt mij meer iemand van 35 ofzo. En als als ze vliegtuigen zouden weghalen vanwege 11 september zou dat zeer verrot zijn, want zo kan je de stad zien en gebouwen enzo, je kan parachutespringen en het is vaak ook een belangrijk deel van de missie's.

Link to comment
Delen op andere websites

maar wat ook waar is: de trailer als ze de centrum laten zien gaat alles zo snel dus dan zie je ook niet alles :D

van mij mag het vliegen in NYC weg. Reden:11 September, maar zal wel jammer zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...