Jump to content

Trainen en fietsen


bruindebeer1

Wat zou weggvallen ?  

46 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat zou wegvallen ? OF erbij steken ?

    • Gym
      4
    • Fietsen
      0
    • Kledingkopen
      2
    • Vliegtuigen vliegen
      8
    • Skateboarden erin steken
      15
    • In gebouwen kunnen rijden
      10


Recommended Posts

Ik neem aan dat R* geen reden heeft om dingen we te halen. Ik ga er dus maar van uit dat R* alleen dingen toevoegd.

Het feit dat je geen fiets hebt gezien is omdat de trailer maar 45 sec duurde. Fietsers zul je idd in het centrum van NY niet snel tegenkomen, ik ga er van uit dat ze er wel zijn in de buitenwijken.

In het centrum van NY vind je zeker wel fietsers, namelijk bezorgers. Deze staan bekend om hun roekeloze rijgedrag. ik weet dit omdat dit o.a. een keer in c.s.i. new york was, en heb ik een stukje van een documentaire erover gezien. Het schijnt een gevaarlijk beroep te zijn, omdat je tussen de auto's door moet crossen om zo snel mogelijk een pakje te bezorgen. Deze bezorgers rijden op mountainbikes (vraag me niet waarom).

Bewerkt: door gtamick
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bruindebeer1

    4

  • pilot

    2

  • Only GrandTheftAuto

    2

  • gtamick

    2

Als er een skatebord wordt bij gedaan .. dan lijkt het nog steeds niet op Tony Hawk maar okee :duh::puh:

Maar als ze vliegen weg laten zou dat jammer zijn .. maar aan de andere kant wel logish want :

Ik denk niet dat veel mensen op duizende filmpjes zit te wachten op You Tube waar mensen hun kunsten laten zien door middel van vliegtuigen in wolkenkrabbers te laten crashen !

Maar ik denk wel dat er vliegtuigen zullen zijn ! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als er een skatebord wordt bij gedaan .. dan lijkt het nog steeds niet op Tony Hawk maar okee :duh::puh:

Maar als ze vliegen weg laten zou dat jammer zijn .. maar aan de andere kant wel logish want :

Ik denk niet dat veel mensen op duizende filmpjes zit te wachten op You Tube waar mensen hun kunsten laten zien door middel van vliegtuigen in wolkenkrabbers te laten crashen !

Maar ik denk wel dat er vliegtuigen zullen zijn ! :tu:

ff offtopic:

Misschien zijn daarom de gebouwen in gta's onverwoestbaar. ;)

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Even rehabben... Vliegtuigen weglaten???? Dat zou volgens mij een vree grote fout zijn, ik bedoel, vliegen is reuzebelangrijk geworden in de gta's en tis toch pure fun en idd, zoals mijn voorganger zei: Daarom zijn de gebouwen idd onverwoestbaar.

Next: Skateborden erin mag toch. Jullie zeggen ier over Tony Hawk, maar dan kan je even goed zeggen dat kleren kopen , eten , naar de kapper gaan,.... meer op de sims lijkt. Of dat vliegtuigen teveel neigt naar flight simulator, ik bedoel maar dat je niet mag vergelijken... GTA is een real-life game. Tony hawk draait alléén om skateboards en flight simulator alléén om vliegtuigen. Ik vind dat je dit niet kunt vergelijken!

Maarja...

Pieter

Link to comment
Delen op andere websites

Gym = Mag van mij blijven, maar ben niet zeker op dit er in komt?

Fietsen = Zal er volgens mij nog eens in zitten, maar hopelijk doen ze het deze keer zonder cycling skill!

Kledingkopen = Mag er terug in, vond ik altijd leuk. Kan je je eigen stijl maken!

Vliegtuigen vliegen = Ben ik zo goed als zeker van, moesten ze dit er niet doen begaan ze een grote fout!

Skateboarden erin steken = Zou wel leuk zijn maar niet zo noodzakelijk, maar als het er in zit dan mag het niet verplicht zijn voor de 100% vind ik! Dat ze dit er dan insteken zoals de video games en basketbal in SA!

In gebouwen kunnen rijden = Pff, nee dit hoeft niet :N. Misschien wel met een moto in bepaalde gebouwen, maar hoeft niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom in godsnaam zouden ze in godsnaam het vliegen weglaten. vanwege 11 september dat zou echt de domste reden ooit zijn. In het echte new york zijn ze ook gewoon blijven doorvliegn hoor.

Het zou me trouwens niks verbazen al halen ze er nog een grap mee uit of iets dergelijks

En fietsen zal je zeker terugvinden in NY , zeker in de buitenwijken net zoals in SA van die echte lowrider fietsen

er zal zeker niks verdwijnen,

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom in godsnaam zouden ze in godsnaam het vliegen weglaten. vanwege 11 september dat zou echt de domste reden ooit zijn. In het echte new york zijn ze ook gewoon blijven doorvliegn hoor.

Het zou me trouwens niks verbazen al halen ze er nog een grap mee uit of iets dergelijks

En fietsen zal je zeker terugvinden in NY , zeker in de buitenwijken net zoals in SA van die echte lowrider fietsen

er zal zeker niks verdwijnen,

Nou ik weet wel cker als ze er een grap over uithalen dat ze dan heel veel kritiek krijgen !

Ik zie het al voor me ..

Rampage : The 2 buldings are the target .. Take a plane and crash in the buldings :duh:

Nee hier zullen en mogen ze geen grap over maken .. vind ik dan !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk/hoop dat er wel vliegtuigen inzitten, maar ze hebben toch nergens de lucht gefilmd in de trailer, dus konden ze ook geen vliegtuigen laten zien! Ik kan dit wel begrijpen! Ze laten ook niet alles zien in de trailer!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

ze moeten dan vliegen er echt niet uithalen! dat is juist vet en heel handig als je snel ergens wilt zijn. En het zou raar zijn als er nu ineens vliegtuigen uitgaan SA kwam ook uit na 9/11 en je kan toch niet met een vliegtuig in een gebouw vliegen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ze gaan daar heus geen grap over maken... :duh:

Het zijn ook nog altijd mensen en geen beesten!! :duh:

Pieter

[/quote

Ik vind dit een beetje raar, er worden wel grappen gemaakt over negers en al dat soort dingen, en dat is een stukke erger en dan niet over 9/11, ik weet niet of je jullie southpark kijken daar maken ze ook de ergste grappen en dat zijn dan beesten volgens jou ?? nou volgensmij is die serie onwijs populair ook in amerika. je kan niet eeuwig 9/11 doodzwijgen en er geen grappen over maken. het leven moet wel een beetje leuke blijven.

En ik zeg ook niet dat ze grappen moeten uithalen. Maar ik zou er niet verbaasd van staan

Link to comment
Delen op andere websites

-Vliegtuigen

-Skateboarden

-In gebouwen kunnen rijden

Dit zijn de 3 voornaamste dingen die ik er niet in verwacht.Kledingwinkels verwacht ik wel want daar hadden ze al een kleine hint mee gegeven in de trailer.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...